Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor kjøper dere nøttene deres i Oslo?

Jeg er på utkikk etter en billig pris per kg og helst usaltet om mulig.

Tenkte gå til innkjøp av paranøtter, peanøtter, pistasinøtter, mandler osv.

Jeg bruker å kjøpe på rema så lat som jeg er. Men har du vært på grønlandtorg frukt og grønt? Er ikke helt sikker på nøtteutvalget der, men de har masse til en billig penge, så kanskje verdt å sjekke ut? Ville tatt en tur ditt uansett hvis du ikke har vært der. Masse bra grønnsaker, frukt og krydder :)

Signerer den over her. Ta en tur til Smalgangen på Grønland:) Da jeg var der sist hadde de store plastdunker på sikkert 50 liter med nøtter oppi (både salta, rista og naturlige). I tillegg blir du bortskjemt med mengder av krydder pluss mye morsom frukt. Og det meste er ganske så billig!

Det er noen innvandrerkjapper i Brugata - den første asiatiske butikken til høyre for 7eleven (på samme side som Gunerius) har forskjellige nøtter i løsvekt. Litt billigere enn i vanlig matbutikk

En pose med cashew naturell koster 70 kr for 800 g tror jeg. :)

Annonse

er du i sentrum, så er det en butikk i basarene på kirkeristen (den har inngang på Karl Johansgt, vis-a-vis kondomeriet)

Der har de syykt mye digg tørket frukt også, om du vil bli stor og tjukk <3

De har billige nøtter i stort sett alle "innvandrerbutikkene", ikke bare i sentrum. Jeg har flere ganger kjøpt pakker med usaltede peanøtter til ca 15,- pr 250gram. Du finner også flere sorter i løsvekt til en grei kilopris i disse butikkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...