Gå til innhold

testo booster


TheJoker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiser mye kylling og ris. Laks. Poteter. Nøtter. Treningsmessig har jeg akkuratt begynt. Fikk melding idag ang mine 2 gratis timer med pt. Mandag farer det forhåpentligvis til sveerige å kjøpe testobooster og kanskje noe annet snadder. Har gainer og creatin stående fra før. Prøver å komme opp i vekt samt bygge større muskler både bryst. Skuldre. Mage. Armer. Generelt sett hele overkroppen. Vekta mi ligger odag på 64.9kg og er 183 høy. Føler meg spinkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja helt ærlig aner jeg ikke. Er vell sikkert bare hodet som føler at det hjelper på. Og det jeg har lest om slike produkter fikk prøve en liten periode noen som en kompis hadde kjøpt i sverige og tja. Syns det hjalp litt på lysta da men om du har noen bra tips tar jeg gjerne imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja helt ærlig aner jeg ikke. Er vell sikkert bare hodet som føler at det hjelper på. Og det jeg har lest om slike produkter fikk prøve en liten periode noen som en kompis hadde kjøpt i sverige og tja. Syns det hjalp litt på lysta da men om du har noen bra tips tar jeg gjerne imot det.

Kødder ikke, alt du trenger er:

1) Mat og styr på mat.

2) Ordentlig program, gjerne satt opp av en PT med hjerneceller.

3) Hvile/søvn

4) Vitaminer/Omega3 om du lever av kun kylling og ris og hater frukt og grønnsaker.

Valgfritt: kreatin (bevisst funker, men man MÅ ikke).

Supervalgfritt og nærmest bro: BCAA, ZMA, TestogainerboosterJack3dIamsooof*#$edup2015.

Don't be a bro, bro. Spar de penga, kjøp deg heller treningstøy og ordentlige sko evt belte :) (eller for guds skyld, bruk de samma pengene på program/PT).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser frukt også. Banan før og etter trening. Epler. Apelsin og alt av frukt egentlig. Har treningstøy og greie sko fra g sport. Er nytt på detta jeg så har ikke mye peiling derfor jeg vil ha tips og triks og derfor jeg meldte meg inn her for å lære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser frukt også. Banan før og etter trening. Epler. Apelsin og alt av frukt egentlig. Har treningstøy og greie sko fra g sport. Er nytt på detta jeg så har ikke mye peiling derfor jeg vil ha tips og triks og derfor jeg meldte meg inn her for å lære

Bra. Håper du tar til deg tipsa du får :) Lag gjerne også loggbok. Det holder deg motivert, du kan få feedback og du ser progresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder ikke, alt du trenger er:

1) Mat og styr på mat.

2) Ordentlig program, gjerne satt opp av en PT med hjerneceller.

3) Hvile/søvn

4) Vitaminer/Omega3 om du lever av kun kylling og ris og hater frukt og grønnsaker.

Valgfritt: kreatin (bevisst funker, men man MÅ ikke).

Supervalgfritt og nærmest bro: BCAA, ZMA, TestogainerboosterJack3dIamsooof*#$edup2015.

Don't be a bro, bro. Spar de penga, kjøp deg heller treningstøy og ordentlige sko evt belte :) (eller for guds skyld, bruk de samma pengene på program/PT).

Tja å i de valgfrie produktene der kan du risikere å få i deg alt- mulig- rart, ettersom det er lite kontroll med at det inneholder det som pakka er trykt på skal inneholde.

Veldig mange som konkurrerer i idretter underlagt Antidoping Norge kan risikere å bli tatt for doping etter ukritisk bruk av kosttilskudd. Er selv meget skeptisk til ALT :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...