Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Ser at tråden jeg opprettet om testosteronnivåer og diskusjon rundt mannlige hormoner ble stengt. Noen spesiell grunn til dette? Ble det skrevet noen upassende innlegg som jeg ikke har fått med meg?

Tråden er stengt uten noen forklaring på hvorfor, så det kunne være interessant å vite. Hadde tenkt å spørre noen spørsmål der og dele erfaringer, men ser nå at den er stengt. Har ikke lyst å trakke i salaten ved en senere anledning om det ikke er takhøyde for å diskutere slike spørsmål på forumet.

På forhånd takk. :)

Fortsetter under...

Her må jeg uttrykke støtte til SamGold og si at jeg deler hans undring på hvorfor tråden ble stengt.

Mulig trengs det å gå opp noen grenser i forhold til ulovlig og/eller irregulær medikamentbruk, men jeg husker tråden som både ryddig og godt innenfor det som naturlig bør kunne debatteres. (Jeg tar høyde for at det ble slettet innlegg før jeg selv fikk lest dem)

En avklaring fra forum-ledelsen ville være kjærkommen.

Annonse

Jeg har åpnet tråden igjen, ettersom jeg ikke gidder å vente på tilbakemelding på nøyaktig hvorfor den ble stengt. Jeg regner med det har å gjøre med at den i perioder går over i konkrete anbefalinger rundt både medisinske spørsmål av mer alvorlig karakter (som heller bør tas med en lege), men sannsynligvis mest med at det blir mye overlapp med bruk av tilsvarende midler til et litt annet formål enn å få bedre ereksjoner. At det som Stilken sier ikke er lett å finne forum for menn som tar opp slike tema bør også være en indikasjon på at det er på grensen.

Tråden er i hvert fall åpen nå inntil videre. Så lenge alle har det jeg sa i bakhodet så kan den forhåpentligvis forbli slik.

-mod

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...