Gå til innhold

For mye?


xxKristinexx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener 3 ganger i uka tung styrke på treningssenter, men vil 3 ekstra økter med isolasjonsøvelser og lette vekter hjelpe for en "finere" kropp? Siden jeg har lest at andre trener såpass mange styrkeøkter i uka, f.eks Nathalia Melo som trener rumpa 7 dager i uka. For meg går det helt fint å trene såpass mange ganger :) Jeg burde jo ikke kopiere andre sine treningsprogram, men som dere kanskje kan skjønne er jeg ganske uvitende :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det viktigste for å bli større / sterkere / deiligere / whatever, er at du lar kroppen få en mulighet til å restituere seg. Trener du tung fullkropp 3 ganger i uka, ville jeg heller brukt tid på å gå/jogge eller bli bedre kjent med høstens TV-programmer enn å skulle sulle rundt med ekstra isolasjonsøvelser og en million repetisjoner med lett vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener 3 ganger i uka tung styrke på treningssenter, men vil 3 ekstra økter med isolasjonsøvelser og lette vekter hjelpe for en "finere" kropp? Siden jeg har lest at andre trener såpass mange styrkeøkter i uka, f.eks Nathalia Melo som trener rumpa 7 dager i uka. For meg går det helt fint å trene såpass mange ganger :) Jeg burde jo ikke kopiere andre sine treningsprogram, men som dere kanskje kan skjønne er jeg ganske uvitende :p

Jeg skjønner godt at du tenker slik. Men dette er ei dame som for det første ikke er deg. Hun har mange år med trening bak seg, og at hun trener 7 dager ræv i uken betyr ikke at du vil ha noe igjen for det. Tren etter hvor du ligger i treningsnivå. Hvordan finner du ut av det? Les denne artikkelen: http://fitnessbloggen.no/kukerundtsyndrom/

Under "Framgang og Mål" finner du det du er ute etter. Anbefaler å bare lese hele artikkelen da den er det mest ærlige du noen gang blir å finne om trening og kosthold på nettet. Lykke til(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...