Gå til innhold

Whey 80, favorittsmak?


Bønna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker SN Whey 80 vanilje. Funker fint i smoothie's og oppi havregrøt som har fått en omgang i mikroen med vann (1dl vann+salt,40g havregrøt i mikro i 3,5 minutter, deretter tilsette en shake med 20gram vaniljeproteinn+1dl lettmelk. Fin frokost med litt ekstra nøtter.

Jordbær derimot ble vel kunstig smak for meg, likte ikke den så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker SN Whey 80 vanilje. Funker fint i smoothie's og oppi havregrøt som har fått en omgang i mikroen med vann (1dl vann+salt,40g havregrøt i mikro i 3,5 minutter, deretter tilsette en shake med 20gram vaniljeproteinn+1dl lettmelk. Fin frokost med litt ekstra nøtter.

Jordbær derimot ble vel kunstig smak for meg, likte ikke den så godt.

Vanilje glemte jeg.. JEg fikk med 1kg gratis en gang jeg handlet stort hos GG, og den har jeg prøvd i havregrøt og i smoothies med stort hell, men i shake med vann som tilskudd før/etter trening syns jeg ikke smakte bra..

Jordbær og bringebær syns jeg bruker å ha en kunstig/syrlig smak hos de fleste produsenter. Men det er kanskje bare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whey 80, som så og si nesten alt annet protein smaker ikke "godt".

Eneste som er for sikkert er at du burde styre unna pistasj og dem ellers tropiske smakene, disse minner ikke om stort annet enn kjemikal smak..

Cookies & cream er helt ok, det går ned. Vaniljen syntes jeg faktisk er best, men da bruker jeg den kun når jeg lager havregrøt for å få litt fyldigere smak - å drikke det i shake går man fort lei av. Første 3-4 serveringene smaker greit, men det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...