Gå til innhold

Vi søker personlig trener til vårt nye treningsstudio


formex

Anbefalte innlegg

I forbindelse med vår nye lokal, søker vi etter dyktige, selvstendige Personlige trener. Du jobber for deg selv, alt du trenger er registrering i Brønnøysund.

Vi kan tilby: Nyoppussede, moderne lokaler, sentralt i Stavanger Øst. Et godt arbeidsmiljø sammen med andre dyktige, engasjerte personlige trener. All nødvendig utstyr finnes i lokalen.

Du må ha meget sterk faglig kompetanse, være flink til å spre glede og gjøre arbeidsdagen morsom for deg selv, kolleger og kunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søker ikke på stillingen, men om senteret er bra, har dere muligens en ny kunde ;)

Ligger dere rett ved BI?

Hei,

Så bra :)

Rett ved BI ja. Offisielt åpning er i slutten av september. Men har kommet i gang med PT, gruppe PT og bokse timer.

Velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, så om jeg forstår det riktig, så er dere da ute etter kun PT'er som underviser primært med gruppetimer?

Korrigerer meg selv :

Vi tilbyr gruppetimer som vekttap, styrke, kondisjon, boksning.

Forstår ikke helt hvordan dere tenker å utføre gruppetimer innen styrke, vekttap e.c.t. Da dette er timer jeg personlig mener trenger program, øvelser og veiledning tilpasset den enkeltes behov. Spesielt vekttap og styrkeøkning er "målsettinger" der folk stiller med et veldig variabelt utgangspunkt, og ofte trenger personlig oppfølging.

Hvordan tenker dere å utføre disse timene? *nyskjerrig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...