Gå til innhold

Erfaringer med dette beltet?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1700,- kr for et belte.

Ganske billig i forhold til dette f.eks som verken har noe bruksområde eller livstidsgaranti.

Ingen personlige erfaringer med wahlanders men har ikke hørt annet enn gode ord. Du har jo belte livet ut, så om du er noe seriøs og har tenkt og løfte i endel år så er det kanskje verdt investeringen.

Men nei, det er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske billig i forhold til dette f.eks som verken har noe bruksområde eller livstidsgaranti.

Ingen personlige erfaringer med wahlanders men har ikke hørt annet enn gode ord. Du har jo belte livet ut, så om du er noe seriøs og har tenkt og løfte i endel år så er det kanskje verdt investeringen.

Men nei, det er ikke nødvendig.

Når vil det evt være nødvendig? Eller mener du at det ikke er nødvendig med belte i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vil det evt være nødvendig? Eller mener du at det ikke er nødvendig med belte i det hele tatt?

Joda belte har absolutt en stor bruksverdi, mente bare at det er neppe nødvendig for deg med et så dyrt belte. Bruk belte når du syns det begynner å bli tungt. Enkelt og greit.

Til svenskeprisen så syns jeg det virker verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda belte har absolutt en stor bruksverdi, mente bare at det er neppe nødvendig for deg med et så dyrt belte. Bruk belte når du syns det begynner å bli tungt. Enkelt og greit.

Til svenskeprisen så syns jeg det virker verdt pengene.

Okei, ser så mye rart og folk sier så mye forskjellig. Tenkte at hvis jeg først skal investere i et belte så vil jeg har et jeg kan bruke for alltid, så syns igrunn ikke det var så ille med tanke på hvor mye det vil bli brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.afpt.no/?page=18&title=tips_rad_og_kuriosa&post=1017&rel=52

http://www.maxrep.no/index.php?main_page=product_info&products_id=60

Noen som har noen erfaringer å dele ift dette beltet, positivt/negativt? :)

Og er det strengt talt nødvendig? Evt når blir det nødvendig?

Utstyr vil aldri bli "nødvendig" med mindre du konkurrerer i styrkeløft med utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...