Gå til innhold

Fett, smør og kokosolje


trenings123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både smør og kokosolje inneholder svært mange kcal per gram, men de fleste av oss har et relativt beskjedent forbruk av disse varene, så bruk det du liker mest som smaker best i forhold som støtter det forholdet du vil ha til kroppen din.

Selv kan jeg fint finne på å bruke en kilo smør til en middag, men da tilpasser jeg det etter bruksområde og porsjonsstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilo smør, over 7000 kcal ;-) det er frekt :-)

Hey, går ikke å lage skikkelig potetmos uten nok smør. Og poteter tåler nå e gang 50%smør,såeh;)

( Og da har jeg ikke engang vært i nærheten av alt smøret som går i brødet,smøret som ender opp i sausen, smøret til steking av kjøtt, smøret til steking av grønnsaker, smøret jeg smyger inn i forretten, smøret som forsvinner til desserten, og smør til smøret)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...