Gå til innhold

Fettprosentnedgang tips


Mathildel

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg noe utdannelse eller lignende bakgrunn i trening og helse. Men jeg kan si hva som hjalp med å få bedre kontakt med rumpe og bakside lår og dermed fikk mer ut av styrke treningen? Klart hvis problemet er som Kjetil1234 sier så hjelper nok ikke noe av dette.

Det som jeg gjorde som fikk en merkbar forskjell på var rett og slett å varme opp med aktiviseringsøvelser slik som glute bridge, både med begge bena i bakken og med singel fot etc. Ved å gjøre det får jeg allerede god kontakt med musklene (det brenner litt) før jeg setter igang med selve treningsoppsettet. Mine rumpe og lår treninger er på ca. 90 min. Hvor lang tid bruker du på dine?

Takk for tips og svar! Mine er på ca 60 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Hei du. Jeg registrerer at du har fått mange gode, kloke og riktige tilbakemeldinger. Ta disse til etteretning, trust me, de vet hva de snakker om;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt samme "problem" som deg, og det stemmer som du allerede har fått beskjed om at første bud er å bygge (mye) mer muskelmasse i beina :) Du er allerede slank og stram, med litt mer muskler på beina kommer du til å føle at de står mer i stil med overkroppen - pass på å trene tungt nok og med god teknikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...