Gå til innhold

Mathildel

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takk for tips og svar! Mine er på ca 60 min..
  2. Ja er enig med det du sier! Er jo veldig vanlig at fett hos jenter sitter ekstra godt på underkroppen. Tenker jeg skal prøve fremover å trene mer tung styrke og se hvordan det går. Skal få en til å sette opp et nytt program til meg, så får jeg teste det en stund å se om det funker! Er veldig frustrerende å føle at jeg trener så mye som jeg gjør uten å få noen resultater!
  3. Okei.. Tusen takk for hjelp! Men når du mener å forlenge muskelen, mener du da å tøye den?
  4. Oi har virkelig ikke peiling på hva det over er, men googlet det bare kjapt nå.. Har egentlig aldri følt at jeg har hatt noe problemer med rygg eller slik som det ser ut til når jeg googlet det. Men ikke vet jeg.. Kan du anbefale noen øvelser eller noe slik at jeg får rettet opp i dette? Er veldig kjedelig å trene så mye som jeg gjør uten å få noe resultater..
  5. Dette er rumpen min, og nå kan dere se at den ikke henger sammen med overkroppen i det hele tatt...
  6. For å si det sånn så har jeg null problemer med mat, har sikkert for høyt inntak av kalorier, men det er underkroppen min som plager meg. Den henger virkelig ikke sammen med overkroppen. Om noen bare hadde sett underkroppen min så hadde de sikkert ment jeg var småfeit, eller vertfall endel fett tilovers! Har prøvd det du sier over, men det hjelper faktisk ikke, og har prøvd lenge. Er bare snakk om at det er underkroppen min jeg vil endre på, ikke overkroppen!
  7. Jeg vil ikke direkte ned i vekt, men jeg vil stramme opp og miste fett på underkroppen..
  8. Hei, jeg er en aktiv jente på 18. Jeg er 160 høy og veier 50 kg. Jeg driver med langrenn og fotball. Jeg trenger ca 5-8 ganger i uken og for det meste er 2 av de intervaller, 2 fotballtreninger, en rulleskiøkt og så styrke eller løping utenom. Jeg er delvis fornøyd med kroppen min, det er bare 2 ting som trekker ned selvtilliten min og det er beina og rumpen. For meg ser det ut som jeg har en rumpe til en 45-åring. Og dette vil jeg endre på, siden overkroppen min er egentlig i mine øyner er ganske bra. Så er det bare beina og rumpen som ikke henger sammen med overkroppen. Jeg har six-pack
  9. Hei, jeg er en aktiv jente på 18. Jeg er 160 høy og veier 50 kg. Jeg driver med langrenn og fotball. Jeg trenger ca 5-8 ganger i uken og for det meste er 2 av de intervaller, 2 fotballtreninger, en rulleskiøkt og så styrke eller løping utenom. Jeg er delvis fornøyd med kroppen min, det er bare 2 ting som trekker ned selvtilliten min og det er beina og rumpen. For meg ser det ut som jeg har en rumpe til en 45-åring. Og dette vil jeg endre på, siden overkroppen min er egentlig i mine øyner er ganske bra. Så er det bare beina og rumpen som ikke henger sammen med overkroppen. Jeg har six-pack
×
×
  • Opprett ny...