Gå til innhold

Hvordan i pokker greier dere å spise nok?


Calypso

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bildet er fortsatt morsomt! Det får vel også frem poenget mitt med at man ikke trenger å anbefale noen i verden å trøkke i seg mest mulig sukker og junk for #gainz.
haha jada, morsomt det. Men hvis U-junk ikke går ned truten på personen er det kanskje Worth?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det går ganske bra for tiden, har greid å øke 2 1/2 kg fra startvekten min (y) Ikke alt skyldes sunn mat though, men bedre enn at jeg står stille eller går ned i vekt p.g.a. for få kalorier i løpet av en dag!

Jeg har nå et annet spørsmål, som jeg synes er relevant til tråden og starter derfor ikke en ny tråd. Jeg sliter litt med energinivået mitt fortsatt, og spesielt tidlig på dagen. Er dette vanlig? En dag spiste jeg stor frokost først, ventet litt under en time før jeg trente styrke i ca 50 minutter der jeg drakk vann før, under og etter trening. Drakk et stort glass sjokolademelk etter tøying, likevel besvimer jeg nesten i dusjen og er kvalm. Må legge meg ned etterpå for å samle litt krefter, spiser en stor lunsj og kommer meg igjen. Lite energi under treningsøkten også, og jeg blir fryktelig demotivert av å føle meg så "svak" og energiløs når jeg spiser store kaloritette måltider hver eneste dag :(

Jeg har generelt litt lavt blodtrykk, det ligger i familien, men i det siste har det vært ille og jeg må holde meg fast i ting når jeg reiser meg og det skjer også under enkelte øvelser som b.l.a. når jeg kommer opp i knebøy og markløft. Jeg skal bestille meg time hos legen for å ta litt tester osv., men kanskje noen har erfaringer med dette eller råd om hva jeg bør spise eller gjøre for å få mer langvarig energi?

Har også ett spørsmål til, om rumpetrening! Jeg er støl as hell i rumpa etter hver trening nesten, tar knebøy, bulgarske utfall og hip-thrust (fordelt på A og B-program) og kjenner det sviiiir i rumpa hver gang... Når jeg begynte å trene i vår følte jeg at den så myyye bedre ut enn utgangspunktet og fikk skikkelig selvtillitsboost. Bilder uten flexing viste også at den hadde blitt mye bedre. Nå føler jeg den ser verre ut, at sammensetningen av fett og muskler gjør at den ikke ser noe bra ut. Større har den blitt, men ikke så rund og stram som jeg følte den var i starten? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...