Gå til innhold

NY Treningstrend - "spis bark "


Hawk P

Anbefalte innlegg

Skrives stadig om nye trenings trender og hva som er inn i tiden. Begynner å bli mektig lei av at media skal diktere om man skal løfte vekter , henge i trær eller springe rundt med kona på ryggen.

Den ene dagen er det konge å spise banan den neste dagen er det ikke det. En dag er det bra og hoppe over frokosten en dag er det ikke det. I trenings verdenen finnes det pluss og minus med det meste, og rette svar for noen kan være galt for andre.

Vil bare få frem et poeng med at i den jungelen som er der ute . Ta ting med en klype salt og ikke hiv deg på det første og beste. Ikke følg "hypen"

Prøv forskjellige ting. Plukk ut det DU liker best og kjenn på hva som funker for DEG. Vi har alle forskjellige behov , interesser og mål. Skal man klare å holde motivasjonen oppe og trene jevnt igjennom året må man ha noe man ser frem til i treningen.

Variasjon, motivasjon og glede - er de tre tingene på plass med tanke på treningen kommer resten av seg selv.

Så husk ikke spis bark eller bestill utstyr og masse annet bullshit ,selv om "Jonatan" i en eller annen avis har sagt det er bra..

Det sitter nok en del der ute i verden med et magebelte med elektroder og en skål med godteri i armhulen og venter på at sixpacken kommer. Les: tok du den .

Finnes utallig med veier mot mål .Finn din egen.

post-2351-14440982060107_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Leser ikke lenger saker om mat,trening og livsstil lenger i media eller treningsmagasiner. Det er så motsiende og veldig "spiser du ikke dette eller trener slik - oppnår du ikke resultater".

Er jo nesten på granska til å utvikle ortoreksi hvis man skal følge alt til punkt og prikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eller kremen jeg så på TV shop som man bare smører på før en legger seg og så får en sixpack o_O

Vi er grunnleggende like, men alle psyker, kropper og livsstiler fungerer forskjellig fra person til person. At en ting fungerer for et menneske betyr ikke at det fungerer for alle. Folk må finne en livsstil, et kosthold og trening som fungerer for dem :cool:

Folk må slutte å sluke alt rått; som oftest gjør det mer skade enn godt. En kombinasjon av sunn fornuft, nok og rett mat kombinert med en trening en trives med er nøkkelen til en sterk, frisk og sunn kropp og så kan man hente inspirasjon fra forskjellige elementer og råd fra andre som passer inn i hvert enkelts livsstil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuck, så denne funker ikke ? Jeg som var såå overbevist -_-

post-26841-14440982199302_thumb.jpg

De lover jo dette jo :cry: :

Ønsker du å få en flat, sexy mage uten å måtte streve med ulike apparater eller svette i treningsstudioet?

Ønsker du å få fantastiske, steinharde magemuskler uten en eneste situp?

Nå kan du forandre ditt liv uten å måtte endre på det.La oss presentere den nye Abtronic X2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuck, så denne funker ikke ? Jeg som var såå overbevist -_-

[ATTACH=full]144656[/ATTACH]

De lover jo dette jo :cry: :

Ønsker du å få en flat, sexy mage uten å måtte streve med ulike apparater eller svette i treningsstudioet?

Ønsker du å få fantastiske, steinharde magemuskler uten en eneste situp?

Nå kan du forandre ditt liv uten å måtte endre på det.La oss presentere den nye Abtronic X2!

Herregud, tenk hva som skjer om man kombinerer den med kremen som ikke krever mer en smøring!!!! :eek:

Garantert 8 pack da :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk hva som skjer om man kombinerer den med kremen som ikke krever mer en smøring!!!! :eek:

Garantert 8 pack da :cool:

Og dersom en i TILLEGG spiser bark? Ripped på 1 uke, maks!

Tipper jeg hadde gått fra 20% fettprosent til 8, på kanskje 3-4 dager!

Iallefall om man tar chilli forte i tillegg .. Både krem (hudabsorberende) Abtronic (Eksternt stimulerende), Bark (naturmedisin) Chilli (Østlig medisin)..

The best from all worlds o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dersom en i TILLEGG spiser bark? Ripped på 1 uke, maks!

Tipper jeg hadde gått fra 20% fettprosent til 8, på kanskje 3-4 dager!

Iallefall om man tar chilli forte i tillegg .. Både krem (hudabsorberende) Abtronic (Eksternt stimulerende), Bark (naturmedisin) Chilli (Østlig medisin)..

The best from all worlds o_O

:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runforit123 , du vet, vi kunne starta en nettbutikk.

"Den ultimate bli-fit pakken, kun 1299,- på TVshop, eller delbetal for kun 69,- i mnd resten av livet ditt"

og sloganen kunne vært "the best from all worlds, the east, the west and your inner body aswell as outer"

Akkurat nå, får du med en treningsguide spesialtilpasset alle indiviter i verden (altså et helt standard grunnprogram) inkludert i prisen (Verdi minst 1500,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runforit123 , du vet, vi kunne starta en nettbutikk.

"Den ultimate bli-fit pakken, kun 1299,- på TVshop, eller delbetal for kun 69,- i mnd resten av livet ditt"

og sloganen kunne vært "the best from all worlds, the east, the west and your inner body aswell as outer"

Akkurat nå, får du med en treningsguide spesialtilpasset alle indiviter i verden (altså et helt standard grunnprogram) inkludert i prisen (Verdi minst 1500,-)

Hahaha! Vi kunne blitt rike!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Vi kunne blitt rike!!!!

I know! eg bare å finne et "mer enn litt shady" pharmacy i Kina, som produserer alt vi trenger til under 50'lappen per forsendelse, og så ringe til TVINS, de har jo mer enn 1 000 000 "fornøyde" kunder i skandinavia ;)

Så tar de kanskje 100,- per pakke, og så sitter vi med en fortjeneste på 1049,- fortjeneste per enhet ;) Thats a good deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! eg bare å finne et "mer enn litt shady" pharmacy i Kina, som produserer alt vi trenger til under 50'lappen per forsendelse, og så ringe til TVINS, de har jo mer enn 1 000 000 "fornøyde" kunder i skandinavia ;)

Så tar de kanskje 100,- per pakke, og så sitter vi med en fortjeneste på 1049,- fortjeneste per enhet ;) Thats a good deal!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
fuck, så denne funker ikke ? Jeg som var såå overbevist -_-

[ATTACH=full]144656[/ATTACH]

De lover jo dette jo :cry: :

Ønsker du å få en flat, sexy mage uten å måtte streve med ulike apparater eller svette i treningsstudioet?

Ønsker du å få fantastiske, steinharde magemuskler uten en eneste situp?

Nå kan du forandre ditt liv uten å måtte endre på det.La oss presentere den nye Abtronic X2!

Hahahahahaha jeg bestilte meg en sånn en for mange år siden. Den ligger her enda. Var fordi en venninne visstnok hadde fått bra resultater av den. Dummeste kjøpet jeg har gjort noensinne tror jeg. Den er brukt bare EN gang og var ekkelt å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...