falconfury Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg er ei jente på 20 år, er 155cm og veier 50 kg. Jeg har begynt å jobbe som maler 4 dager i uken (6-8 timers jobb) og går i tillegg skole 1 dag. Har tidligere trent 3-4 ganger i uka, både kondisjon og styrketrening, men nå har jeg rett og slett ikke overskudd nok til å trene så mye, så det blir bare 1-2 ganger pr uke. Jeg er veldig usikker på om jeg spiser nok. Hvor mange kalorier ca. burde jeg ligge på for å holde vekta? Nå spiser jeg vanligvis 1 brødskive og 1 knekkebrød m/ smør og pålegg + 1 glass ekstra lett melk både til frokost, lunsj og kvelds. Middag blir som regel en liten til normal porsjon. Spiser også 1-2 frukt pr dag. Siter
miaheart Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Altfor lite!! Emiliemo, malenesofie, Stephanie F og 3 andre 6 Siter
The Stig Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Dette forklarer nok hvorfor du ikke har overskudd til trening, du får ikke i deg nok mat. Siter
runforit123 Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Du skjønner 3 brødskiver og 3 knekkebrød, litt frukt og en liten middag ikke er nok mat? Siter
Dag Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Med din høyde/vekt/alder burde du få i deg mellom 2000-2500 kcal for å holde vekta, alt ettersom hvor aktiv du er. Plott inn det du spiser på en typisk dag i mylog så ser du hvordan du ligger ann. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.