Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oioi, er det nå vi skal leke statspoliti?

Neinei, bare vær sur på ham dere. Det er meget leit det som skjedde, men det som skjedde er en sak mellom staten/politi og Petter Northug. Han kommer til å sone for straffen hans. Jeg driter i hva han gjør med privatlivet sitt, jeg støtter ham uansett. Som jeg gjør med alle andre. Bare så lenge han ordner seg opp og gjør opp for handlingene hans.

Fortsetter under...

Kjipt av ham å stikke fra kompisen. Men hvem tenker vel soleklart i fylla?

Heldigvis så er det slik at rus ikke unnskylder noe som helst rent juridisk, det er heller skjerpende.

Personelig så er jeg ikke en særlig dømende person, men å kjøre i rus, er og bør være en tabu iblant normale oppegående mennesker, da alt for mange mennesker blir uskyldige ofre for denne typen vanvidd.

Det er nok av dem som har blitt skadet for livet, eller har fått sine nærmeste drept pga dette.

Når man da i tillegg ender opp med å skade en annen person, for så å forlate åstedet, så sier det alt.

Man er ikke bedre en sine handlinger...

Heldigvis så er det slik at rus ikke unnskylder noe som helst rent juridisk, det er heller skjerpende.

Personelig så er jeg ikke en særlig dømende person, men å kjøre i rus, er og bør være en tabu iblant normale oppegående mennesker, da alt for mange mennesker blir uskyldige ofre for denne typen vanvidd.

Det er nok av dem som har blitt skadet for livet, eller har fått sine nærmeste drept pga dette.

Når man da i tillegg ender opp med å skade en annen person, for så å forlate åstedet, så sier det alt.

Man er ikke bedre en sine handlinger...

Helt enig med deg.

Det å kjøre i fylla er ikke akseptabelt, samme med det å stikke fra en ulykke osv. Dere ser hvor jeg skal, normal tankegang for de fleste. Fyllekjøring skjer ofte, veldig ofte. Alkohol har ofte den tendensen med å bedugge folks fornuftige tankegang, også når det kommer til bilkjøring. Nå ser jeg at flere her nevner at det å kjøre i fylla er et absolutt nei nei, men hvordan fungerer deres fornuft på en høy promille? Kunne dere ha gjort noe lignende selv i fylla da du "kun skal kjøre til naboen"? (støtter ingen, bare en tankevekker)

Tenk hvor mange som kjører i fylla som en aldri hører om, kanskje denne saken kan bidra til en liten tankeoppvekker for noen.

Dessverre får han lide mer for det siden han er en offentlig person - noe som nok kan være verre enn selve hendelsen på lang sikt. Han burde få normal straff for det han gjorde, i likhet med alle som fyllekjører som vi aldri hører om. Enkelt og greit, likhet for loven.

Annonse

Det finnes en melloting mellom full retard gapestokk og "alle kan feile", men det er mye enklere å bare bestemme seg for å innta et lettvint ståsted og utbasunere det på Facebook.

Veldig mulig det er noe i det du sier der ja ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...