Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Tamara skrev:
Å spise rent, altså minst mulig bearbeidet mat å samtidig ta protein pulver ? Er ikke protein pulver ferdigmat i høyeste grad ?

Hva tenker du om det ?

Med ferdigmat mener man jo typisk blandingsprodukter som man kan slenge i ovnen eller microen, ikke et næringskonsentrat. Sånt sett er omega 3-kapsler ferdigmat også.

Hva jeg tenker om dette: DYEL

"McBain skrev:
Med ferdigmat mener man jo typisk blandingsprodukter som man kan slenge i ovnen eller microen, ikke et næringskonsentrat. Sånt sett er omega 3-kapsler ferdigmat også.

Hva jeg tenker om dette: DYEL

oki, tenke du at proteinbarer også er ett næringskonsentrat eller går det en grense der ?

"Tamara skrev:
oki, tenke du at proteinbarer også er ett næringskonsentrat eller går det en grense der ?

Proteinbarer består jo gjerne av 15 ingredienser så det sier seg vel selv.

Men hva er poenget? Er da ingen grunn til å være så nazi, spiser man generelt bra matvarer gjør det ikke noe om man spiser litt ferdigmat her og der.

"McBain skrev:
Proteinbarer består jo gjerne av 15 ingredienser så det sier seg vel selv.

Men hva er poenget? Er da ingen grunn til å være så nazi, spiser man generelt bra matvarer gjør det ikke noe om man spiser litt ferdigmat her og der.

"jammen, e-stoffer, detox, EHS og globaloppvarming!!!???"

oki.. Er ikke nazi heller ..... MEN en må kunne reflektere over dette . Er alt greit bare det står PROTEIN foran. Ofte er det sånn for meg.

å det siste pulvret jeg kjøpte nå innholder ca 19 ingredienser å kommer med en advarsel mot å ta mer enn en scoop pr dag, å det er da jeg begynner å lure. det er tilsatt smak, vitaminer og ulike søtninger.

Har uansett andre pulver å velge i så ikke det. Men tror at markede for pulver blir større, konkuransen hardere om å smake best og innholde mest og best osv å hva står vi som forbrukere igjen med da ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...