Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du prøvd å lage en fluffy dessert av eggehvitter, søtning og litt vaniljekesam? Det er skikkelig godt! Proteinrikt og kalorifattig :D

Nei, det har jeg ikke prøvd! :D Pisker man alt sammen, eller tilsetter man kesamen etter at man har pisket eggehvitene? :) Takk for tips!

Nei, det har jeg ikke prøvd! :D Pisker man alt sammen, eller tilsetter man kesamen etter at man har pisket eggehvitene? :) Takk for tips!

Google min venn... Google er kilden til alt. Google proteinfluff feks så får du oppskrift, bilde, fremgangsmåte osv.

Men som nevnt tidligere, det er jo bare å prøve deg frem med gode, vanlige råvarer. Ulike type proteinkilder + masse frukt og grønt + variasjon av krydder = tusenvis av gode middager. Pluss at de to bloggene jeg linket til innehar i alle fall godt over hundre oppskrifter så du har jo for en liten stund der ;) men som flere har nevnt, siden du spiser veldig fettfattige produkter håper jeg du kompenserer med enten omega-tilskudd, nøtter, fete fisketyper osv? :)

Pisk først eggehvittene stive, også vender du inn søtning og vaniljekesam forsiktig slik at du ikke ødelegge fluffen. For variasjon kan du også tilsette gelatin for å få en mer gele-aktig variant :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...