Gå til innhold

Fitnessbloggen - eneste stedet det er FLERE brukere på lørdags kveld :D

Anbefalte innlegg

Jeg er viggo i kveld. Sitter i leiligheten alene og zapper gjennom Altiboxen. Tenk å ha så mange kanaler, og ingenting å se på. :D

Men litt deilig å bare slappe av med musikk, FB og Facebook.

+1

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal vurdere det. Men til ditt forsvar så er det vi menn som blir modne og distingverte mens dere blir gamle...så jeg kan jo forstå at dere helst vil være unge :D

Høhø, det der er ikke mye sant! Alder er bare et tall :wub:

Jeg synes du skal revurdere..

Her er det Kong Arthur.. så skal jeg sjekke ut Game of thrones.. ingen alko, intet snop.. kun pepsi max.. men koser meg glugg ihjel likevel :D Det beste er å være i kanonform til å stikke på harrytur og trene i morra, og ikke sløse med dagene frem til sommern for så å se på vomma i juni og sutre :D

Jeg er viggo i kveld. Sitter i leiligheten alene og zapper gjennom Altiboxen. Tenk å ha så mange kanaler, og ingenting å se på. :D

Men litt deilig å bare slappe av med musikk, FB og Facebook.

Er jo topgun på tv :D

Her er det Kong Arthur.. så skal jeg sjekke ut Game of thrones.. ingen alko, intet snop.. kun pepsi max.. men koser meg glugg ihjel likevel :D Det beste er å være i kanonform til å stikke på harrytur og trene i morra, og ikke sløse med dagene frem til sommern for så å se på vomma i juni og sutre :D

Høres deilig ut, da...Kanskje jeg må sette inn kontaktannonse etter ei søt jente å se på TV og slappe av med. Vet ikke om jeg gidder resten av forhold-greiene akkurat nå, men armkrok-kos kunne vært ok ;)

Høres deilig ut, da...Kanskje jeg må sette inn kontaktannonse etter ei søt jente å se på TV og slappe av med. Vet ikke om jeg gidder resten av forhold-greiene akkurat nå, men armkrok-kos kunne vært ok ;)

Tror vi er mange som tenker i de baner.. synd og skam at man forbinder det med så mye pes :p Men ego må man bare være :D

Annonse

Nei, nå skal jeg lese siste leangains-oppdateringen som kom på mail nettop, og så er det natta :)

Tror jeg joiner den.. *Prøve og sove meg frisk* ;)

MÅ trene i morgen, vil vil vil!

God natt (:

Er det bare meg som sitter inne lørdagskveld etter lørdagskveld fordi man har barn, og ikke nødvendigvis fordi man er livredd for å miste formen? Innimellom får jeg inntrykk at jeg er steingammel som 29 åring her inne..... (Da jeg var 19 satt jeg ikke inne en eneste lørdagskveld hvis jeg ikke var fryktelig sliten etter fredagskvelden)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...