Gå til innhold

Jeg trenger en foamroller, og jeg trenger input på hvilken


FluffyCylon

Anbefalte innlegg

eliza trener ikke så ofte med meg som hun skulle ønske ;)

Men når det er sagt er lacrosseball omtrent det samme som stein, bare mindre spiss. Se om det funker!

Ulrik dro med seg et godt utvalg baller (...) da han flyttet inn, men vet ikke om jeg tør å rulle på alle.

Oh my. So much pun. :stop:

Lacrosse er uansett notert. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner veldig godt poenget ditt, men jeg synes også det er meningsløst å gå til innkjøp av blå for så å bli "vant" med den etter noen uker og så må ty til innkjøp av enda en for å få samme "fix" (høhø). Det er jo fint mulig å begrense hvor mye vekt en legger på rulla slik at man ikke går full mongo fra dag 1 slik at den sorte kan brukes av alle?

For øvrig kan jeg anbefale MobilityWODs SuperNova. Den er noen par hakk større enn en lacrosseball, men det er også fordelen med den. I tillegg til at den har et unikt overflatedesign som gjør at den tar litt annerledes enn noe annet jeg har prøvd. Problemet jeg har med lacrosseball er at den noen ganger blir litt for liten som gjør at jeg ikke kommer helt til (sete, rygg, bryst, osv). Siden denne er større kommer man snodig nok bedre til. Pluss friksjon. Masse friksjon.

Tja, jeg har ikke vært borti noen som har vent seg til den blå så fort, det pleier ikke være noe issue. Normalt supplerer man en stor blå med en liten svart, evt også/eller Beastie.

Beastie parkerer SuperNova også, men jeg kan vel ikke sies å være objektiv på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har ikke vært borti noen som har vent seg til den blå så fort, det pleier ikke være noe issue. Normalt supplerer man en stor blå med en liten svart, evt også/eller Beastie.

Beastie parkerer SuperNova også, men jeg kan vel ikke sies å være objektiv på det :)

Men da sitter man igjen med å måtte kjøpe to, noe som for de fleste ikke vil være aktuelt. Skal man velge kun en; Blå eller svart? Jeg argumenterer for svart. :)

Der er vi nok uenige, ja! Personlig synes jeg piggene til beastien kanskje er litt for glissent plassert (til tross for at selskapet mener det er optimalisert). Jeg klarer stort sett bare å få noe særlig ut av en pigg av gangen på de stedene jeg ruller (TFL, ryggstrekkere, gluteus). Kanskje du har noen tips?

Bonusspørsmål: Vet du om det er noen steder i Norge som selger SuperNova? Vurdert å ta den inn selv? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sitter man igjen med å måtte kjøpe to, noe som for de fleste ikke vil være aktuelt. Skal man velge kun en; Blå eller svart? Jeg argumenterer for svart. :)

Der er vi nok uenige, ja! Personlig synes jeg piggene til beastien kanskje er litt for glissent plassert (til tross for at selskapet mener det er optimalisert). Jeg klarer stort sett bare å få noe særlig ut av en pigg av gangen på de stedene jeg ruller (TFL, ryggstrekkere, gluteus). Kanskje du har noen tips?

Bonusspørsmål: Vet du om det er noen steder i Norge som selger SuperNova? Vurdert å ta den inn selv? :D

Jeg hadde aldri valgt noe annet enn blå. Men folk er forskjellige, heldigvis :) Det viktigste er at man bruker den rett, og ikke enten lurer seg selv til å tro at man skal være 'tøff'. Det er ikke poenget :)

Masse Beastie'tips, det kommer bare an på hva man skal treffe, men generelt er det jo en mindre overflate.

Vet ikke om noen, men vurderer alltid nye produkter. Det er litt balansegang å føre konkurrerende produkter bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri valgt noe annet enn blå. Men folk er forskjellige, heldigvis :) Det viktigste er at man bruker den rett, og ikke enten lurer seg selv til å tro at man skal være 'tøff'. Det er ikke poenget :)

Masse Beastie'tips, det kommer bare an på hva man skal treffe, men generelt er det jo en mindre overflate.

Vet ikke om noen, men vurderer alltid nye produkter. Det er litt balansegang å føre konkurrerende produkter bare ;)

Da er vi ikke fullstendig uenige!

Ta som eksempel de stedene jeg listet over? :)

Vil det være konkurrerende produkter i og med at de er ganske forskjellige? Hadde forstått det om de mer eller mindre var det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi ikke fullstendig uenige!

Ta som eksempel de stedene jeg listet over? :)

Vil det være konkurrerende produkter i og med at de er ganske forskjellige? Hadde forstått det om de mer eller mindre var det samme. :)

Jo, de er forskjellige, men folk kjøper somregel ikke begge deler. Men skal se på det! Har en shortlist på produkter som er aktuelle :)

(Skal svare deg på tips, orker bare ikke gjøre det fra mobil ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den, men belastningen kan du med noen enkle triks regulere fint selv :D

Det kan du med den blå også, andre veien ;) Anywho; poenget er at vi aldri anbefaler det svarte, rett og slett fordi den kan bli så vond at folk får en dårlig opplevelse. Når det er så vondt at de ikke orker å bruke den eller bruker den på en måte som gjør at de ikke får noe utav den, så er det lose-lose for alle parter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...