Gå til innhold

Proteinpulver i grøt


Theeae

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har dere noen tips om et godt proteinpulver med vaniljesmak som egner seg å blande i havregrynsgrøt? Jeg har opplevd at noen har klumpet seg for meg tidligere, eller blir litt sandete i konsistensen. Fyr ut med tips :D (Gjerne ikke det dyreste, men det skal være et bra næringsinnhold)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg bare opplevd at proteinet har klumpet seg hvis jeg blander det i mens grøten er for varm, null problem ellers.

Tar først vann og gryna (jeg bruker mikrobølgeovn) og kjører litt. Så tar jeg i litt kaldt vann og blander, før jeg blander inn proteinpulveret og setter det inn til det er ferdig (rører med jevne mellomrom). Kanskje det ikke klumper seg for deg også da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg bare opplevd at proteinet har klumpet seg hvis jeg blander det i mens grøten er for varm, null problem ellers.

Tar først vann og gryna (jeg bruker mikrobølgeovn) og kjører litt. Så tar jeg i litt kaldt vann og blander, før jeg blander inn proteinpulveret og setter det inn til det er ferdig (rører med jevne mellomrom). Kanskje det ikke klumper seg for deg også da? :)

Tja, kanskje. Men har brukt utallige sjokolade proteinpulvere som ikke har klumpet seg, men mulig jeg har gjort feil :) Men har du noen tips til et godt vanilje proteinpulver da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje. Men har brukt utallige sjokolade proteinpulvere som ikke har klumpet seg, men mulig jeg har gjort feil :) Men har du noen tips til et godt vanilje proteinpulver da?

Kan jo testes å se om det ikke er et problem lenger. :)

Hmmm... Jeg har masse forskjellig, men ikke vanilje! :p Cellucor har i Whipped Vanilla tror jeg, og alle de jeg har prøvd av dem er kjempegode, så jeg tror nok den vil duge. Men koster litt mer da, pga. shipping o.l.

Som fat4life sa ovenfor er Optimum Nutrition bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

er denne noe å anbefale til å kun lage shake av å? :woot:

Har helt ærlig ikke prøvd! Den er veldig søt på smak, så kan muligens bli litt kvalmende.. Det går an å bestille samples på 30g, så du kan jo prøve selv og se hva du syns :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker enten Whey Tech eller Whey 100% fra Proteinfabrikken. Tar først havregryn og vann i mikroen, og blander det inn etter at grøten er ferdig, sammen med litt mer vann eller melk. Enklere blir det ikke, og kjempegodt er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...