Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje litt rart at dette blir første posten på forumet, men lover mer trenings-relatert stoff senere.

Jeg vil gjerne ha folks meninger/råd angående følgende situasjon: forrige helg traff jeg en type jeg fikk god kontakt med. Det var en sosial anledning med flere mennesker, men han og jeg fikk pratet litt for oss selv uten at det skjedde noe mer enn det. Senere den kvelden traff jeg en venninne av meg som jobber sammen med han jeg hadde truffet. Hun sa at han syntes jeg var søt og at han gjerne ville ha nummeret mitt. Jeg sa at det måtte hun bare gi ham. Så noen dager senere da hun skulle gi det til ham, så hadde han blitt veldig sjenert og nølende og til slutt sagt at han ikke ville ta imot nummeret mitt allikevel.

Long story short...jeg kunne virkelig godt tenke meg å treffe fyren igjen og tenker nå å spørre om hans nummer i stedet for slik at hvis det bare er at han er usikker/sjenert eller noe så skal ikke det stå i veien.

Så gutta: er dette desp, eller bare hyggelig?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28932-trenger-r%C3%A5d-fra-gutta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å ja! Det eksakt skjedde meg det samme ifjor sommer (minus at jeg møtte henne.) Forskjellen lå der at hun så at jeg postet ofte på wallen hos en felles bekjent (en av mine bestevenner.) Først addet hun meg på fjesbook så kom det helt ut av det blå en SMS hvor jeg var videre skeptisk, alenemor og alt. Men hun gav seg ikke og etter to uker tenkte jeg "fack it" og gav henne en sjanse. Så moralen er; du har alt å vinne og ingenting å tape. Hva er det verste som kan skje? Å svelge bittelitt stolthet?

Annonse

Gjest MrWednesday

Litt interessant å se svarene fra gutta i denne tråden kontra i "min" tråd. :p

Men enig med "talerne" over uansett. Han fyren kunne jo, basert på den lille informasjonen vi har fått, høres litt ut som meg og jeg ville helt klart satt pris på om dama tok kontakt om jeg "feiga ut". :)

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...