Gå til innhold

Trenger nytt treningsprogram


malu92

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå i en god periode trent nybegynnerprogrammet til fitnessbloggen. Jeg har fått resultater av det men er klar for å prøve meg på noe nytt med litt andre øvelser, er det noen her som har noe forslag til et program?

Jeg sliter også litt med å få i meg nok mat iløpet av dagen, og akkurat nå tror jeg kroppen min er i spare modus. Kroppen min krangler såpass mye med meg at hvis jeg bare har en bitteliten utskeielse stopper vekta opp en ukes tid, så i redsel for det spiser jeg mine 40g med havregrøt til frokost, 1 kyllingfilet/ karbonadedeig + grønnsaker til lunsj, det samme til middag (noen ganger fisk) og en skyr eller cottage til kvelds. Jeg trenger mer mat, men vet ikke helt hva det skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere kalorier? prøv helmelk i grøten (og kanskje en smørklatt også?), poteter/pasta el. som tilbehør til lunsj/middag evt. seterrømme eller fløtebasert saus. Noen mellommåltider kan kanskje også hjelpe på? Om du er småspist, prøv nøtter, frukt, riskaker el.

EDIT: peanøttsmør er også kjempegodt i havregrøt. der kan du kanskje hente inn noen kalorier også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mål har du lyst til å nå med treningen din? Høyde /vekt?

Jeg har lyst å få vekk det siste fettet på kroppen og få litt markerte muskler. Jeg syntes jo også det er veldig gøy å se at jeg blir sterkere. Jeg er 1.73 og veier 66 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å spise _mer_ av det du allerede spiser, over lengre tid?

Nei, det har jeg ikke. Har ikke så greie på det her som du kanskje skjønner, hehe :) Jeg er liksom ikke sulten så føler jeg ikke trenger mer mat men igjen så merker jeg jo at jeg er sliten, har lite energi og treningene går dårligere så jeg tror jeg bare MÅ spise mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg ikke. Har ikke så greie på det her som du kanskje skjønner, hehe :) Jeg er liksom ikke sulten så føler jeg ikke trenger mer mat men igjen så merker jeg jo at jeg er sliten, har lite energi og treningene går dårligere så jeg tror jeg bare MÅ spise mer :)

Du er ikke sulten fordi kroppen og fordøyelsen har vent seg til det du spiser nå - hvis du begynner å øke matinntaket ditt vil sulten også stige. Som å ansette ti arbeidere gjør en større jobb enn to arbeidere..

Hvis du har lite energi og treningen går dårligere så MÅ du rett og slett spise mer, det er ikke noe å nøle med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sulten fordi kroppen og fordøyelsen har vent seg til det du spiser nå - hvis du begynner å øke matinntaket ditt vil sulten også stige. Som å ansette ti arbeidere gjør en større jobb enn to arbeidere..

Hvis du har lite energi og treningen går dårligere så MÅ du rett og slett spise mer, det er ikke noe å nøle med engang :)

Jaokei, da får jeg bare det! Men vil jeg gå opp i vekt da, eller hvordan er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaokei, da får jeg bare det! Men vil jeg gå opp i vekt da, eller hvordan er det?

Ja og nei - hvis du ønsker å få markerte muskler, mao bygge muskulatur som er energikrevende vev, og som i tillegg veier noe da det ikke har noen form for anti-gravity-skills, så ja da går du nok litt opp i vekt..

På samme måte som om en kjøper noe, så blir det mindre penger på bankkontoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler PHAT (power,hypetrophy,adaptive training)

Dette programmet går ut på å utvikle maksimal styrke og maksimal muskelvekst.

  • ay 1: Upper Body Power
  • Day 2: Lower Body Power
  • Day 3: Rest
  • Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy
  • Day 5: Lower Body Hypertrophy
  • Day 6: Chest and Arms Hypertrophy
  • Day 7: Rest

http://www.simplyshredded.com/mega-feature-layne-norton-training-series-full-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...