Gå til innhold

malu92

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jaokei, da får jeg bare det! Men vil jeg gå opp i vekt da, eller hvordan er det?
  2. Nei, det har jeg ikke. Har ikke så greie på det her som du kanskje skjønner, hehe Jeg er liksom ikke sulten så føler jeg ikke trenger mer mat men igjen så merker jeg jo at jeg er sliten, har lite energi og treningene går dårligere så jeg tror jeg bare MÅ spise mer
  3. Jeg har lyst å få vekk det siste fettet på kroppen og få litt markerte muskler. Jeg syntes jo også det er veldig gøy å se at jeg blir sterkere. Jeg er 1.73 og veier 66 kg
  4. Hei, jeg har nå i en god periode trent nybegynnerprogrammet til fitnessbloggen. Jeg har fått resultater av det men er klar for å prøve meg på noe nytt med litt andre øvelser, er det noen her som har noe forslag til et program? Jeg sliter også litt med å få i meg nok mat iløpet av dagen, og akkurat nå tror jeg kroppen min er i spare modus. Kroppen min krangler såpass mye med meg at hvis jeg bare har en bitteliten utskeielse stopper vekta opp en ukes tid, så i redsel for det spiser jeg mine 40g med havregrøt til frokost, 1 kyllingfilet/ karbonadedeig + grønnsaker til lunsj, det samme til midda
  5. Takk for råd. Klager så absolutt ikke på læreren vår, hun er kjempe flink. Det jeg ville var å få frem at det kreves mye for å få bra karakter og at vi trenger en god plan og gjennomførelese av timen og da ønsket råd deretter!
  6. Jeg og to andre har fått ansvaret for en gymtime på 1 time om en måneds tid. Den må ha en oppvarming, en hoveddel og en kort avslutning. Vi har alle veldig lyst på en god karakter da denne timen betyr MYE for karakteren. Gymlæreren er en syk treningsentusiast og hun krever mye av oss. Vi er usikker på hva vil vi ha men det vi kan bruke er spinningssykler, hallen, baller, stepper, noen manualer og annet vanlige ting gymsaler har. Såå har noen av dere et forslag?
  7. Må bare spørre deg om en siste ting. Er speltlomper noe jeg kan spise, eller er det mest for de som vil opp i vekt?
  8. Åå peanøttsmør som er så godt, viste ikke jeg kunne spise det en gang jeg. Skal til butikken i morgen nå altså Tuuusen takk, gleder meg til å følge tipsa dine og komme igang
  9. Tuusen takk for svar. Så snill du er! Var ikke klar over at jeg faktisk spiser så lite i uka og så mye i helgene. Men jeg er veldig klar for å gjøre noe med det. Har du noen forslag til mat som kan få opp kaloriinntaket mitt litt mer?
  10. Takk for svar Har du noen forslag til en matplan jeg kan spise?
  11. Jeg trodde man måtte ha 3 intervalløkter for progresjon? Før trente jeg og venninnene mine bare generell styrke når vi var på elixia. Trente bare det som falt oss inn der og da. Denne uken begynte jeg med det nybegynner programmet som fitnessbloggen har satt opp, er det ok? 3 økter med det programmet i uken, høres det bra ut? Jeg sjekket nettopp på den shape up appen og jeg ligger på rundt 900 kalorier. Jeg klarer ikke å få i meg mer og skjønner ikke hvordan jeg skal få i meg mer. Er litt kresen så liker ikke brød og er veldig, veldig lei av knekkebrød så går mye i grønnsaker og salater til l
  12. 171 cm høy og veier 69 kg. Føler jeg gjør ting riktig men likevel ser jeg ingen resultater. Jeg har noen helger skeiet helt som du sier, 0 trening og mye junk. Andre helger som f.eks denne har jeg unnet meg litt ekstra men ikke noe voldsomme utskeielser Den treningen jeg har skrevet, ser den grei ut eller ville du gjort noe annerledes
  13. Jeg har nå trent og spist sunt i snart 4 mnd og jeg ser egentlig ingen resultater. Jeg har spist havregrøt til frokost, salat el knekkebrød til lunsj, grønnsaker og kylling til middag og cottage cheese til kvelds. I helgene har det ofte blitt sånn at jeg ikke har tenkt på kosthold og trening i det hele tatt og skeiet helt ut. Jeg lurer på om det høye kaloriinntaket i helgene kan ødelegge for resten av uken? Har lest mye på nettet om eventuelle grunner til å ikke få noe resultater og jeg ser noen skriver at jeg må finne ut hvordan mat kroppen min "trenger" for å gå ned i vekt. Og det skjønner
  14. Jeg er ei jente på 18 år. Jeg veier 68 kilo og har ingen spesifik vekt jeg vil veie. Jeg vil stramme opp, bli fit og være fornøyd med meg selv. Har spilt fotball siden jeg var 6 år helt til i år. Fotballen var ganske seriøs og to ganger i uka trente vi styrke. Har du noen forslag til hvordan oppsett jeg kan ha?
×
×
  • Opprett ny...