Jump to content

Boujar

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Boujar

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/27/1994
  1. Greit, men uansett kroppen til vender seg påkjenningen.
  2. Neida, man er ganske støl og sliten de første ukene, men kroppen tilvender seg påkjenningen etter 3-4 uker. Etter det blir man nesten ikke støl etter øktene
  3. Jeg anbefaler PHAT (power,hypetrophy,adaptive training) Dette programmet går ut på å utvikle maksimal styrke og maksimal muskelvekst. ay 1: Upper Body Power Day 2: Lower Body Power Day 3: Rest Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy Day 5: Lower Body Hypertrophy Day 6: Chest and Arms Hypertrophy Day 7: Rest http://www.simplyshredded.com/mega-feature-layne-norton-training-series-full-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html
  4. Nå er det slik i Norge at man må stille i høyde klasser feks -175cm, +175cm, og +180cm. når jeg ser på fysikken din så anbefaler jeg det å stille i Athletic finess. Først starter de med kvartvendinger, dersom du kvalifiserer deg til finalen må du gjennom 3 fysiske tester som er roing,pullups og chins.
  5. Boujar

    Bodybuilding-tråden

    Trist at big ramy er skadet, håper han recover fort og får stilt i mr.o 2014, han burde fått mye bedre plassering enn det han fikk i 2013. dere som så det vet jo at han KNUSTE Jay Cutler, men pga politics fikk han bedre plassering
  6. man vill mist mer og mer styrke jo mer man går ned i vekt, men det er ikke noe å bekymre seg over, så fort man øker kaloriene vill styrken komme fort tilbake. Det at du gikk ned 2 kg på en uke er kanskje litt mye, jeg anbefaler å øke kalorien litt mer, mesteparten av de 2 kg er karbohydrater altså glykogen, så du har enda ikke begynt å gå ned i fettprosent.
×
×
  • Create New...