nickvaage Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hei dere! Har tenkt til å handle inn en stor mengde protein, noen som har en ide på hvor man får mest for pengene? jeg er ikke ute etter det som har best fordeling av næring eller slikt, bare generelt proteinpulver. Beste jeg har funnet så langt er følgende: http://www.powergym.mystore3.no/products/20-kg-rex-whey-powergym 20kg for 1.982,- Noen som har sett noe bedre? 15-25kg passer fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-big-buy-16-kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickvaage Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Den der er dyrere, Rex er 96 kr kg, mens den fra gymgrossisten er 115 kr kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skunk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Har du smakt på Rex proteinet før? Det kan være en god ide å smake på ting før du kjøper 20kg av det Espen-h 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickvaage Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har levd med en pre-workout ganske lenge nå som smaker direkte flytende plastikk - jeg tåler litt illedmakende protein om det går helt skeis, hehe. christian33 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Den der er dyrere, Rex er 96 kr kg, mens den fra gymgrossisten er 115 kr kg Ja, det skjønte jeg. Tenkte bare det var greit å legge den ut anywho, så du vet at det finnes alternativer som er gode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen-h Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Spør om smaksprøver før du kjøper 20kg av det. Hadde heller betalt 10kr mer per kg hvis smaken er mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christian33 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Var en som sa engang- er du man eller mus- jo være d smaker, jo bedre funker d:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickvaage Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Ikke sant, men siden det bare var noen få hundrelapper forskjell så valgte jeg å kjøpe fra gymgrossisten, bare pga at jeg har smakt det før. Plastikk preworkout, gummi proteinpulver og papirtørr havregrym kan bli litt mye å tvinge i seg - risikerer å miste motivasjonen til slutt hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christian33 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Whey 80? Syntes den er bra:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickvaage Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Yep det ble den, skal ikke deffe på en lang stund, så spiller ingen rolle at det ikke er så rent med proteiner som overhodet mulig uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XtrM Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Var en som sa engang- er du man eller mus- jo være d smaker, jo bedre funker d:) Hehe Har du smark 100% Whey Gold Standard, så forstår en kanskje hvorfor det er USA's mest kjøpte proteinpulver.. Smaker bedre enn milkshake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickvaage Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Det kjøpte jeg faktisk 12kg av formen stund siden, eller splittet det med min gamle samboer. Det var ganske godt, men jeg har aldri funnet noe pulver jeg har syntes har en god smak. Det er enkelte som ikke smaker vondt, men det er ikke godt... Gainere derimot, nomnomnom...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christian33 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hehe Har du smark 100% Whey Gold Standard, så forstår en kanskje hvorfor det er USA's mest kjøpte proteinpulver.. Smaker bedre enn milkshake Har brukt den- smaker bra:-) men får nok ikke 20kg for under 2000 kr der:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XtrM Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Har brukt den- smaker bra:) men får nok ikke 20kg for under 2000 kr der:) Sant det desverre. Men så smaker den digg, og vel.. lett å blande ut. Ser for meg at jeg skal lage protein-is av denne til sommeren ja ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christian33 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sant det desverre. Men så smaker den digg, og vel.. lett å blande ut. Ser for meg at jeg skal lage protein-is av denne til sommeren ja Hvordan lager du is av proteinpulver? Høres ut som en god ide:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XtrM Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Heim Er mange forskjellige oppskrifter på nett, men de ser ca slik ut : PROTEIN ISKREM 300 g soyafløte, jeg brukte soyatoo, eller vanlig kremfløte 4 eggehviter 2 eggeplommer 3 ss sukrin 30 g proteinpulver, jeg brukte melkesjokoladeprotein Her kan en eksperimentere selv. bruker en sjokoladeprotein, så kan en f.eks ha i knuste biter av mørk sjokolade.. og frosne jordbær om en bruker jordbærsmak protein. Jeg tenker meg å prøve litt forskjellig, så fort været blir varmere, og det frister med is hehe christian33 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christian33 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Da blir d å prøve d ut:-) takk skal du ha:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigsaw Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Noen som vet om den Rex whey smaker godt?Vurderer selv storkjøp av den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.