Gå til innhold

Proteinpulver - bulk (20kg+)

nickvaage

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har tenkt til å handle inn en stor mengde protein, noen som har en ide på hvor man får mest for pengene?

jeg er ikke ute etter det som har best fordeling av næring eller slikt, bare generelt proteinpulver.

Beste jeg har funnet så langt er følgende:

http://www.powergym.mystore3.no/products/20-kg-rex-whey-powergym

20kg for 1.982,-

Noen som har sett noe bedre? 15-25kg passer fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke sant, men siden det bare var noen få hundrelapper forskjell så valgte jeg å kjøpe fra gymgrossisten, bare pga at jeg har smakt det før. Plastikk preworkout, gummi proteinpulver og papirtørr havregrym kan bli litt mye å tvinge i seg - risikerer å miste motivasjonen til slutt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjøpte jeg faktisk 12kg av formen stund siden, eller splittet det med min gamle samboer.

Det var ganske godt, men jeg har aldri funnet noe pulver jeg har syntes har en god smak. Det er enkelte som ikke smaker vondt, men det er ikke godt...

Gainere derimot, nomnomnom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heim

Er mange forskjellige oppskrifter på nett, men de ser ca slik ut :

PROTEIN ISKREM

300 g soyafløte, jeg brukte soyatoo, eller vanlig kremfløte

4 eggehviter

2 eggeplommer

3 ss sukrin

30 g proteinpulver, jeg brukte melkesjokoladeprotein

Her kan en eksperimentere selv. bruker en sjokoladeprotein, så kan en f.eks ha i knuste biter av mørk sjokolade.. og frosne jordbær om en bruker jordbærsmak protein. Jeg tenker meg å prøve litt forskjellig, så fort været blir varmere, og det frister med is ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...