Gå til innhold

Kari Traa - 'Sjølsagt' Selges !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hehe, bildet viser jo hva jeg selger :) jeg har ingen problem me å se det.. Har dere? Isåfall må jeg unnskylde

Det var nok bare et hint basert på både det bildet du la ut og profilbildet ditt :)

Det er ikke noe problem å se hva det er, men kvaliteten blir ganske mye bedre hvis man ikke må ta bilde av en skjerm. Og det er ganske mye enklere å bare trykk print screen enn å måtte ta bilde med et kamera.

Så, det er enklere og resultatet blir bedre. :) Er nok bare ment som et vennlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare et hint basert på både det bildet du la ut og profilbildet ditt :)

Det er ikke noe problem å se hva det er, men kvaliteten blir ganske mye bedre hvis man ikke må ta bilde av en skjerm. Og det er ganske mye enklere å bare trykk print screen enn å måtte ta bilde med et kamera.

Så, det er enklere og resultatet blir bedre. :) Er nok bare ment som et vennlig råd.

Man må for all del ikke prøve å hjelpe folk. Det kan jo bli tatt som frekt ment. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare et hint basert på både det bildet du la ut og profilbildet ditt :)

Det er ikke noe problem å se hva det er, men kvaliteten blir ganske mye bedre hvis man ikke må ta bilde av en skjerm. Og det er ganske mye enklere å bare trykk print screen enn å måtte ta bilde med et kamera.

Så, det er enklere og resultatet blir bedre. :) Er nok bare ment som et vennlig råd.

Setter pris på det!:) takk for at forklarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...