Gå til innhold

Erfaring med Evo Fitness?


TheNarsisisst

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trener nå på fresh fitness. Pga deres uslåelige pris og det faktum at det ligger rett ved siden av en vgs er kapasiteten rævkjørt. Er alt for mye folk selvom jeg trener grytidlig eller sent. Nå vurderer jeg og dama å bytte til Evo som ligger like ved. Ser alltid stille og rolig ut når jeg går forbi. Noen som har erfaring med Evo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send prøvetime til 2240 (tror det er det, koden varer i 24 timer) :)

Ellers så trener jeg på evo når jeg er hjemme i Sandefjord. Helt ok sentre (både Larvik og Sandefjord). Er litt annerledes kvalitet enn sats som har langt bedre utstyr. Men kommer du fra fresh fitness så blir dette en oppgradering :)

Forøvrig veldig greit med åpningstidene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evo Nordås

Åpningstidene er gode, er litt trangt om plassen i rushet. Utstyret er vel ok minus syns jeg. Men har sikkert blitt for godt vant etter å ha trent på Bergen Styrkeløft klubb. Trener der for det er latterlig nærmt huset mitt.

Edit:

Ps. Det er altfor varmt! Men det ser litt ut til å være mest meg :p

PPs. Det er nm i fete rutiner og tvilsom teknikk hver dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evo i oslo er trangt. og du må regne med å vente endel ihvertfall hvis du trener i rushen 15-1800

Det er en god del evo-sentere i Oslo, jeg har ikke vært på alle, men av de fem jeg bruker jevnt og trutt syns jeg det varier hvor fulle og hvor trange de er. Nydalen, Røa og Østerås er sjeldent stappfulle. Sjølyst og Majorstua er folksomt i rushen.

------------------------------------------------------------------------------

Jeg er fornøyd med evo, generelt :) det er litt småpirk jeg skulle ønske ble forandret på enkelte av sentrene jeg benytter fast, men jeg kommer ikke til å bytte senter av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente på Evo Vika to ganger i julen, og det er det verste senteret jeg har vært på. Det var ca null mennesker der da, iom at det var romjul. Men vektskivene hadde feil diameter og stengene var superglatte, så det var helt umulig å ta markløft. Det er ganske dealbreaker for meg ihvertfall. "Racksene", benkene, og det meste utstyr var likt som på Fresh (jeg har vært på de på Carl Berner og Ryen). Men Fresh har i det minste endel gode skiver og stenger, og av de sentrene jeg har vært på har Fresh vært omtrent 4-5x større enn Evo Vika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente på Evo Vika to ganger i julen, og det er det verste senteret jeg har vært på. Det var ca null mennesker der da, iom at det var romjul. Men vektskivene hadde feil diameter og stengene var superglatte, så det var helt umulig å ta markløft. Det er ganske dealbreaker for meg ihvertfall. "Racksene", benkene, og det meste utstyr var likt som på Fresh (jeg har vært på de på Carl Berner og Ryen). Men Fresh har i det minste endel gode skiver og stenger, og av de sentrene jeg har vært på har Fresh vært omtrent 4-5x større enn Evo Vika.

Dette! Jeg hater stengene, men på mitt senter tror jeg at jeg er den eneste som bryr meg. Syns forøvrig ikke benkene og racksene er guds gave til styrkeløfteren heller, men det går jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv trent på EVO Fitness Nordås(bergen). Lite og ok. Synes det er er mer enn bra nok med tanke på åpningstid og hva det koster.

Stenger er helt ok, vektene er helt ok og benkene/knebøy stativ er ok. Eneste jeg ville hatt var mer plass til markløft.+ ekstra stenger til dette. Billig og ok åpningstider holder for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på EVO Oscarsgate i Oslo, synes det funker greit siden det aldri er kø kl 5 om morgenen. Stengene er ok, rent bortsett fra at jeg får seriøst utslett av legeringen utenpå stengene og må bruke hansker/høy hals. På Oscarsgate synes jeg det er ok med plass, ikke noe problem i forhold til markløft eller noe sånt, men gulvet er GLATT!!!

Kommer helt an på hva slags krav du setter, er det viktigste å få trent, uten at det betyr så mye hva slags utstyr du får så er det et godt alternativ. Er du kresen på utstyret så styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv trent på EVO Fitness Nordås(bergen). Lite og ok. Synes det er er mer enn bra nok med tanke på åpningstid og hva det koster.

Stenger er helt ok, vektene er helt ok og benkene/knebøy stativ er ok. Eneste jeg ville hatt var mer plass til markløft.+ ekstra stenger til dette. Billig og ok åpningstider holder for meg!

Er enig at det er helt ok med tanke på pris og åpningstider! :)

Benkene og racksene er helt ok, men jeg savner spesielt muligheten for sikring på benken. Dette er riktignok ikke noe som er spesielt for Evo.

Når det gjelder stengene må vi nok være uenige, jeg syns de er de dårligste jeg har vært borti på de siste fire treningsentrene jeg har vært på. Men som sagt så virker det som det er kun jeg som bryr meg om dette på senteret, og jeg trener jo der fremdeles så det er ikke så forferdelig. Mer noe jeg syns kunne vært mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Evo i Lillestrøm. Var greit i starten, men har blitt mer folk der den siste tiden. Prøver bevisst å trene der enten tidlig på morgenen, eller rundt 23.00 tiden på kvelden. Ganske lav musikk der, men så lenge du har med deg ipod osv funker det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...