Gå til innhold

Evaluering av magemuskler

SamGold

Anbefalte innlegg

Jeg er jente, jeg vil tro du er interresert i å høre hva det motsatte kjønn hører. Du legger ikke ut bilde av resten av kroppen din, men utifra det du viser er du nokså tynn. Jeg gir blanke f i om gutten har sixpack eller ikke, det eneste kroppslige kravet jeg har til potensielt kjærestemateriale er at han ikke skal være tynn. Løsning: spis mat, tren styrke for hele kroppen og legg på deg. Så kan du eventuelt fjerne litt fett når du har fått masse nok til at du kan gjøre det uten å bli tynn igjen. :) Kjør på!

Satan for et kroppspress da, kvinne! :)

Når jeg nå har redusert min fettprosent selv den siste tiden, har det mer eller mindre utelukkende vært for min egen del. Definerte mageruter har alltid vært en liten guttedrøm jeg har hatt.

Det er jo faktisk ikke alle som har lyst til å være Ronnie Coleman, men jeg er dog enig i at litt mer muskelmasse ikke hadde skadet.

Håper bare jeg kan tiltrekke meg det motsatt kjønn selv om jeg kun benker 100 kg * 5 og drar 160 kg * 5 i markløft på mine skrale 72,5 kg. Frykter dog at jeg er for svak og pinglete. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satan for et kroppspress da, kvinne! :)

Når jeg nå har redusert min fettprosent selv den siste tiden, har det mer eller mindre utelukkende vært for min egen del. Definerte mageruter har alltid vært en liten guttedrøm jeg har hatt.

Det er jo faktisk ikke alle som har lyst til å være Ronnie Coleman, men jeg er dog enig i at litt mer muskelmasse ikke hadde skadet.

Håper bare jeg kan tiltrekke meg det motsatt kjønn selv om jeg kun benker 100 kg * 5 og drar 160 kg * 5 i markløft på mine skrale 72,5 kg. Frykter dog at jeg er for svak og pinglete. :(

Kroppspress hvor? Jeg skrev at det eneste kroppslige kravet jeg stiller er at han ikke er tynn. Det innebærer jo ikke at han må være diger! Utenom det legger jeg kun vekt på personlighet og kvaliteter. Vet ikke med deg, men det er nå mindre kroppspress enn de fleste stiller idag, mener jeg!

Du er langt fra svak og med mindre du er 190 høy er du ikke tynn som en flis. Men aller viktigst: du har noe mellom øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SamGold Jeg er imponert over at i nesten alle trådene du kommenterer i klarer du å flytte fokus fra TS og over til deg selv.:p

Hyggelig.

Hvilke tråder er det?

Når jeg gir råd liker jeg å gjøre det fra et perspektiv hvor jeg kan dele mine egne erfaringer og ikke kun synse, så det er kanskje ikke så rart om jeg deler litt av meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SamGold Jeg er imponert over at i nesten alle trådene du kommenterer i klarer du å flytte fokus fra TS og over til deg selv.:p

miaheart , you are spot on! (y)

Kanskje dere to burde ta en titt i speilet og gå litt i dere selv, før dere anklager andre for det dere er skyld i selv.

Har jeg gjort noe galt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere to burde ta en titt i speilet og gå litt i dere selv, før dere anklager andre for det dere er skyld i selv.

Har jeg gjort noe galt egentlig?

Ingen anklagelse. Men du må tåle å høre når det tydeligvis er flere som har tenkt det samme som oss. Helt greit å fortelle om egne erfaringer, men det virker som du ønsker oppmerksomheten rettet mot deg i en tråd der det er TS som ønsker hjelp. Det spiller f.eks ingen rolle for TS om du trenger å deffe mer osv. See my point? Mente ikke å være frekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, dere to kan gå litt i dere selv. Er ikke vanskelig å merke at dere selv ønsker oppmerksomhet og fokus, noe dere nå har fått. Hurra! Kanskje får dere 10 likes også, så da er lørdagskvelden og selvbildet reddet for denne gang.

Jeg er delvis i samme situasjon som trådstarter og så på mitt svar som ganske naturlig i denne tråden. Det er dere som gjør en stor sak ut av dette og retter et personangrep på meg der jeg ikke mener det var på sin plass.

Vet heller ikke hvilke andre tråder jeg har gjort dette.

Jeg skal huske å spørre dere to om tillatelse før jeg poster noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...