Gå til innhold

Fett osv.


Thorh

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå i over lengere tid bare spist karbonadedeig som kjøtt kilde i mini 2 hoved måltid, å er ganske lei den..

Så jeg tenkte å gå over til kyllingfilet/kalkun. Men hva kan jeg bruke som fett kilde til disse?

Kjører en matplan jeg syns fungerer, og vil fortsette og ligge likt på protein,karb, fett og kcal..

Kan jeg da for eks. bruke rapsolje som fett kilde til kyllingen? ca 8g raps hadde vært perfekt.

Kom med innspill takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å spise mat man ikke liker for å gå ned i vekt er bare dumt. Det er ikke den enkelte matvaren som gjør at du går ned i vekt.

Maten man spiser, uavhengig av målsetting, bør alltid være mat man liker:)

jajaj. spørsmåle va egentlig om rapsolje er ok som fettkilde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo ann på hvordan andre fettkilder du har på dietten din det;)

tran, egg, avokado. Så er det 2 måltider som da er mine 2 hovedmiddager som da treng fett viss jeg skal gå over til magre kjøttkilder. står mellom smør og raps, som da kan være enkelt bruke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt på mellom smør og raps da vel?:) Alt etter som hva du har lyst på den dagen;)

Funker finfint det;)

Næis ! har bare ikke så lyst å gjøre feil nå som jeg er så godt i gang ! hatt greit med ressultater på 1mnd, men er så sykelig lei karbonadedeig.. og ekke nå billig kjøtt heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...