Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middagsinspirasjon. Tack.

Bare for å beskrive hva som skjer på bildet:

Plainstekt laks med salt og pepper, kokte poteter, hvitløkssaus (sikkert kesam) og agurksalat. Ved siden av er det "coleslaw" med den samme hvitløkssausen.

FABULOUS (ånden min nå er sikkert ikke helt DET, men).

Bare for å beskrive hva som skjer på bildet:

Plainstekt laks med salt og pepper, kokte poteter, hvitløkssaus (sikkert kesam) og agurksalat. Ved siden av er det "coleslaw" med den samme hvitløkssausen.

FABULOUS (ånden min nå er sikkert ikke helt DET, men).

Glemte skyren og sjokolademelkene for #gains. Skal man være fitnessmatblogger må man vel gjøre det ordentlig?

Annonse

Er dette kantinemat (tenker på brettet) ?!? Isåfall... GOD KANTINE! Forrige gang jeg jobba på kontor og kjøpte mat i kantina var middagsmaten som regel...Ehm...Ikke sånn.

Kantina er ræva, tvers gjennom ræva, men idag var lunsjen utrolig god! Og potetene, for en gangs skyld, var gjennomkokt. Jeg pleier å kjøre bare brødskiver i lunsjen fordi det er alltid "safest bet".

Definitivt kantinemat :)

Er dette kantinemat (tenker på brettet) ?!? Isåfall... GOD KANTINE! Forrige gang jeg jobba på kontor og kjøpte mat i kantina var middagsmaten som regel...Ehm...Ikke sånn.

Kantina på statoil var ganske bra før, fikk f.eks stooor porsjon med spare-ribbs med tilbehør osv til 25kr :hungry: Nå er de nede på standard kantine-nivå :/

Annonse

Ingen som vet? ser vist ut til at flere med Note 2 som har samme problem etter at oppdateringen kom ut.

PS: Fin lunsj Ojive. ;)

Gi det noen par dager så kommer det en ny oppdatering :) bug fix!

Du kan forøvrig klage selv også, men de har vel allerede fått noen. Så de arbeider kanskje allerede med problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...