Gå til innhold

Kvinnelige former og styrketrening


sg8

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som har begynt med litt styrketrening. Hun lurer på om trening av brystmusklene vil gjøre at puppene hennes blir mindre, eller større? Hun ønsker ikke å få mindre pupper, rompe og hofter av treningen, men heller derimot få mer former/litt bredere over hoftene, større rumpe og beholde puppene:) Men hun vil ha en slank mage, og ikke for mye muskler i overkroppen. Hun lurer litt på hvilke øvelser hun bør prioritere/unngå, og hvordan hun bør gå frem for å oppnå dette?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som har begynt med litt styrketrening. Hun lurer på om trening av brystmusklene vil gjøre at puppene hennes blir mindre, eller større? Hun ønsker ikke å få mindre pupper, rompe og hofter av treningen, men heller derimot få mer former/litt bredere over hoftene, større rumpe og beholde puppene:) Men hun vil ha en slank mage, og ikke for mye muskler i overkroppen. Hun lurer litt på hvilke øvelser hun bør prioritere/unngå, og hvordan hun bør gå frem for å oppnå dette?:)

Miste pupper = miste fettprosent = ligge i kaloriunderskudd. Det har lite med øvelser å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som Addict sier, opp til kostholdet hennes. Jeg har ligget i vedlikehold lenge og puppene har dermed ikke blitt verken mindre eller større. De virker litt strammere, men jeg kan ikke se noen merkbar forskjell på størrelse. BHene sitter ihvertfall stort sett som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker ikke å få mindre pupper, rompe og hofter av treningen, men heller derimot få mer former/litt bredere over hoftene, større rumpe og beholde puppene:) Men hun vil ha en slank mage, og ikke for mye muskler i overkroppen. Hun lurer litt på hvilke øvelser hun bør prioritere/unngå, og hvordan hun bør gå frem for å oppnå dette?:)

Det høres ut som om hun er klar for en PT-time på Elixia eller Sats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvangssulting, overdrevne mengder kardio og "styrketrening ala bosuballer og slynger" tar formene deres, styrketrening med riktig kost og tunge løft vil i stor grad forsterke formene over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangssulting, overdrevne mengder kardio og "styrketrening ala bosuballer og slynger" tar formene deres, styrketrening med riktig kost og tunge løft vil i stor grad forsterke formene over tid.

Knebøy på bosuball med sixpack-maskin og atkins bar derimot, er jo slik man får de såkalte "gainsene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine puppar rykka opp eit nivå då eg vart sterkare i benkpress, og det ser eg absolutt ikkje på som noko krise. Trur ikkje eg har droppa så veldig i fettprosent, så dei er omtrent like store (små) som før. Trivst i grunn med det :-) Eg tenkjer at det er heilt greitt å ha litt fett på kroppen. Det er lov å trene styrke og bli sterkare utan at ein skal kvitte seg med alt fettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...