Gå til innhold

kreatin bruker gikk ned 63kg til 59kg på 2-3 uker?


simon2013

Anbefalte innlegg

Hei, jeg begynte å trene for 3 uker siden og begynte også å bruke kreatin da. Jeg trodde jeg kom til å gå opp ett par kilo på noen uker men jeg har gått ned? Jeg vil også nevne at jeg har begynt å spise mye sunnere. Så har dette noe med saken og er det posetiv at jeg har gått ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte humre litt når jeg leste overskriften. Ble nesten litt sånn "sjokoladespiser gikk ned 2 kg på tre uker":p. Det er ikke uvanlig at folk som begynner å spise sunnere går ned litt i vekt. Du har også det psykologiskeperspektivet. Ved oppstarten av kreatin ble du kanskje mer bevisst på å spise sunnere, dette fører ofte til at man spiser mindre. Resten er i historie. Siden du heter Simon og er hankjønn er det kanskje ønskelig med en høyere vekt, men dette fikser du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte humre litt når jeg leste overskriften. Ble nesten litt sånn "sjokoladespiser gikk ned 2 kg på tre uker":p. Det er ikke uvanlig at folk som begynner å spise sunnere går ned litt i vekt. Du har også det psykologiskeperspektivet. Ved oppstarten av kreatin ble du kanskje mer bevisst på å spise sunnere, dette fører ofte til at man spiser mindre. Resten er i historie. Siden du heter Simon og er hankjønn er det kanskje ønskelig med en høyere vekt, men dette fikser du;)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner eg med at du har et ønske om å bli sterker og slikt- når du har komt i gang med kreatin?

Du sier ingenting om hvor høy du er? hvor gammel du er? 59 kg høres meget lite ut.

vet du hvor mye du spiser?

kreatin i seg selv er ikke fettforbrenner, dette brukes under stryketrening. Det e ringen akutt fare fordi du har gått ned4 kg. så fortell oss hva er målet med treningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner eg med at du har et ønske om å bli sterker og slikt- når du har komt i gang med kreatin?

Du sier ingenting om hvor høy du er? hvor gammel du er? 59 kg høres meget lite ut.

vet du hvor mye du spiser?

kreatin i seg selv er ikke fettforbrenner, dette brukes under stryketrening. Det e ringen akutt fare fordi du har gått ned4 kg. så fortell oss hva er målet med treningen?

Beklager beskrev ikke nok. Jeg er ca. 165 høy og er 15 år. Jeg har et mål om å bli sterke og få mer markerte muskler. Jeg spiser 4-5 måltider om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha :) Da er ikke 59 kg så ille :) Da har du bare trent vekk noen kg. Vet du hvor mye du spiser? hvor mye protein, karbohydrater og fett - antall gram? og hvor mange kalorier per dag?

Vet desverre ikke gram protein osv.. men jeg spiser ca. dette hver dag:

frokost- 2 kokte egg + glass med melk

lunsj- 2 skiver med salami

middag - kylling, fisk, kjøtt ca. 150g kylling og 150g ris og litt grønnsaker når jeg spiser kylling.

kvelds: 2-3 egg + frukt eller skiver.

Helg: litt snop + brus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet desverre ikke gram protein osv.. men jeg spiser ca. dette hver dag:

frokost- 2 kokte egg + glass med melk

lunsj- 2 skiver med salami

middag - kylling, fisk, kjøtt ca. 150g kylling og 150g ris og litt grønnsaker når jeg spiser kylling.

kvelds: 2-3 egg + frukt eller skiver.

Helg: litt snop + brus :)

Du spiser mindre enn meg som ligger på underskudd. Just saying :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...