Camilla Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Har idag for første gang prøvd sukrin (riktig nok Sukrinmelis, blandet med peanøttsmør og fryste - faen så digg!) MEN - det står på nettet osv at man ikke bør overstige "anbefalt dagsdose". Men hvor høy er den dosen? Kan ikke se at det står noe på pakken hva som er anbefalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Anbefalt dagsdose er litt mindre enn alt for mye Janne Bø Løtvedt, Iselinnn, Stephanie F og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tror det er bare det at noen kan bli dårlig i magen av for mye (?) , slik som med mange andre ting (feks halsdrops) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Ja, det er det jeg også tenkte. Men er så vanskelig å vite hva som er for mye? Aldri vært noe glad i sukker, og er ekstremt sjeldent jeg får lyst på noe søtt, men kjøpte for å kanskje strø over proteinpannekakene osv en gang i blandt. Må man opp i flere hundre gram før det blir for mye? Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zmurph Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tror det er litt forskjellig hva man tåler. Viss eg tygger i meg en pakke tyggis på en dag får jeg vondt i magen. Proteinbakst går nesten aldri bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slettet Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tror du nesten bare må prøve deg frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ja, det finner nok ingen fasit. Har flere kompiser som ikke tåler sterk kebabsaus en gang liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er det sukrin i kebabsaus? Chrsyre og AuroraMarie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Selv blir jeg ikke dårlig er erythnol, men isomalt derimot.. tror det er fra person til person:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er det sukrin i kebabsaus? Haha seff. Mente hvordan magen reagerer på forskjellig mat varierer fra person til person og ikke nødvendigvis fra matvare til matvare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg spiste ca to t-skjeer i går, og fikk noe ekstreme luftsmerter i magen, haha. Kan ha vært noe annet, men likevel. Får prøve meg fram Takk for svar allihoppa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg kan ikke spise noe sukrin eller andre søtningsmidler utenom aspartam. Får ufattelig vondt i magen av sånt:sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg kan ikke spise noe sukrin eller andre søtningsmidler utenom aspartam. Får ufattelig vondt i magen av sånt:sick: Aspartam går fint for meg også, men tydeligvis ikke sukrin. Leit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.