Gå til innhold

Skli ut mat!Hva spiser du?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Hva er den beste retten/fastfood eller hva du elsker uansett om man er sunn eller ikke?

Altså: DET beste du vet å spise og hvor mye av det?(snakker vi kebab/taco eller laks?) ALT! mulig!

Favoritten(e) mine må være: Kebab/taco eller noe ala dette!

Hva er ditt beste måltid? Sunn eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elske å kose meg med svart kaffe og CC med frø og hindu-kanel :D Det er det beste jeg vet! Ellers er toppers lørdagsmat for meg er en stor skål med tunfisk, egg og mye salat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kebabtallerken, peppes pizza, taco, you name it...det meste som inneholder for mye fett og kalorier går ned :D

Taco er vel ikke så ille? Det er jo slankemat for meg, det...Man tager 400g tacokrydret karbonadedeig og tvinger det inn i ett stykk tortilla. Strø på ost og tvihold så ikke innholdet faller ut mens man spiser. Spis resten med gaffel og hell over all salsa som ikke gikk med i tortillaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er vel ikke så ille? Det er jo slankemat for meg, det...Man tager 400g tacokrydret karbonadedeig og tvinger det inn i ett stykk tortilla. Strø på ost og tvihold så ikke innholdet faller ut mens man spiser. Spis resten med gaffel og hell over all salsa som ikke gikk med i tortillaen :D

Har aldri skjønt greia med taco:P

Altså taco i seg selv, uten lefse eller brød er jo faktisk ikke så ille sånn sunnhetsmessig, MEN ...det smaker jo ikke godt?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt greia med taco:p

Altså taco i seg selv, uten lefse eller brød er jo faktisk ikke så ille sånn sunnhetsmessig, MEN ...det smaker jo ikke godt?:p

SCHEFTENPÅRÆ! Det er jo kjempedigg, da! Rødt kjøtt er GODT! Krydderet er jo...bare krydder. Og tortilla er fordi det ser teit ut (og er klissete) med en halvkilo tacokjøtt med salsa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er vel ikke så ille? Det er jo slankemat for meg, det...Man tager 400g tacokrydret karbonadedeig og tvinger det inn i ett stykk tortilla. Strø på ost og tvihold så ikke innholdet faller ut mens man spiser. Spis resten med gaffel og hell over all salsa som ikke gikk med i tortillaen :D

Taco er helt greit, forsåvidt...er vel verre med den colaen som bruker å følge med da jeg spiser taco ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er helt greit, forsåvidt...er vel verre med den colaen som bruker å følge med da jeg spiser taco ;)

Cola = karbohydrat. Det er mange som sier at lavkarbo er farlig for deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola (med real sugar) er faktisk ikke så mye mer ille enn melk. Melk inneholder 5g sukker per dl (laktose), mens coca cola inneholder 10g per dl. Verdt å tenke på er at de aller fleste tror at melk er så utrolig sunt, og det er ikke sjeldent at folk i bulke/oppbygningsfaser drikker 1/4 1/2 eller 1/1 GOMAD (gallon of milk a day). Greit nok, du kan drikke en liter skummetmelk/ekstra lett for proteiner, men du får også mye sukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola (med real sugar) er faktisk ikke så mye mer ille enn melk. Melk inneholder 5g sukker per dl (laktose), mens coca cola inneholder 10g per dl. Verdt å tenke på er at de aller fleste tror at melk er så utrolig sunt, og det er ikke sjeldent at folk i bulke/oppbygningsfaser drikker 1/4 1/2 eller 1/1 GOMAD (gallon of milk a day). Greit nok, du kan drikke en liter skummetmelk/ekstra lett for proteiner, men du får også mye sukker :)

Men i motsetning til colaen så får du i deg proteiner, kalsium og vitaminer ved å drikke melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker entrecôte med bakt potet ( med hvitløkssmør ), stekt løk og sopp, en salat og digg bernasie saus :D Mmmm....

...bortsett fra at jeg tar peppersaus på min, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i det jeg, men du kan gjerne ta det :D

Langtidsmørnet entrecôte... Ligget i minst 5 uker :D NAM...

Skal jeg ta med egen??? Kan ikke du bare lage to sauser, da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...