Gå til innhold

Skli ut mat!Hva spiser du?

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Hva er den beste retten/fastfood eller hva du elsker uansett om man er sunn eller ikke?

Altså: DET beste du vet å spise og hvor mye av det?(snakker vi kebab/taco eller laks?) ALT! mulig!

Favoritten(e) mine må være: Kebab/taco eller noe ala dette!

Hva er ditt beste måltid? Sunn eller ikke;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/2722-skli-ut-mathva-spiser-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kebabtallerken, peppes pizza, taco, you name it...det meste som inneholder for mye fett og kalorier går ned :D

Taco er vel ikke så ille? Det er jo slankemat for meg, det...Man tager 400g tacokrydret karbonadedeig og tvinger det inn i ett stykk tortilla. Strø på ost og tvihold så ikke innholdet faller ut mens man spiser. Spis resten med gaffel og hell over all salsa som ikke gikk med i tortillaen :D

Taco er vel ikke så ille? Det er jo slankemat for meg, det...Man tager 400g tacokrydret karbonadedeig og tvinger det inn i ett stykk tortilla. Strø på ost og tvihold så ikke innholdet faller ut mens man spiser. Spis resten med gaffel og hell over all salsa som ikke gikk med i tortillaen :D

Har aldri skjønt greia med taco:P

Altså taco i seg selv, uten lefse eller brød er jo faktisk ikke så ille sånn sunnhetsmessig, MEN ...det smaker jo ikke godt?:p

Har aldri skjønt greia med taco:p

Altså taco i seg selv, uten lefse eller brød er jo faktisk ikke så ille sånn sunnhetsmessig, MEN ...det smaker jo ikke godt?:p

SCHEFTENPÅRÆ! Det er jo kjempedigg, da! Rødt kjøtt er GODT! Krydderet er jo...bare krydder. Og tortilla er fordi det ser teit ut (og er klissete) med en halvkilo tacokjøtt med salsa :D

Taco er helt greit, forsåvidt...er vel verre med den colaen som bruker å følge med da jeg spiser taco ;)

Annonse

Cola (med real sugar) er faktisk ikke så mye mer ille enn melk. Melk inneholder 5g sukker per dl (laktose), mens coca cola inneholder 10g per dl. Verdt å tenke på er at de aller fleste tror at melk er så utrolig sunt, og det er ikke sjeldent at folk i bulke/oppbygningsfaser drikker 1/4 1/2 eller 1/1 GOMAD (gallon of milk a day). Greit nok, du kan drikke en liter skummetmelk/ekstra lett for proteiner, men du får også mye sukker :)

Cola (med real sugar) er faktisk ikke så mye mer ille enn melk. Melk inneholder 5g sukker per dl (laktose), mens coca cola inneholder 10g per dl. Verdt å tenke på er at de aller fleste tror at melk er så utrolig sunt, og det er ikke sjeldent at folk i bulke/oppbygningsfaser drikker 1/4 1/2 eller 1/1 GOMAD (gallon of milk a day). Greit nok, du kan drikke en liter skummetmelk/ekstra lett for proteiner, men du får også mye sukker :)

Men i motsetning til colaen så får du i deg proteiner, kalsium og vitaminer ved å drikke melk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...