Gå til innhold

Carl Yngvar Christensen i VG


Gjest Am

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får fnatt av alle kommentarene under slike artikler :mad: Alt for mange folk unner virkelig ikke andre suksess i livet.

Er så enig! Folk sitter der med halvlitern i ene hånda, klare til å dra ut på byen, men må slenge dritt på nettet før de skal ut. Nok av folk som ikke vet hvor mye tid utøvere som Carl og andre legger ned rundt treningen og hvor mye man faktisk må sette til side for å komme så langt.

Samme gjelder også spørsmålet rundt doping da vi styrkeløftere blir jevnlig testet og løfternes holdningene som er i Norge sier sitt om hvor vi setter standarden. Sterk, blid og dopingfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Det er helt rått hva Carl Yngvar har fått til! Sky is the limit, og så ung! Han er jo enda i "startgropa" hva alder tilsier! Blir kjempespennende å se framtiden hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

syns carl har visst hvor god en er i styrkeløft.. syns han kan satse ett år til.

Og så gi en helomvending og prøve seg på olympisk vektløfting ^^ Han har styrkepotensiale til å bli i verdenstoppen.. Og det er jo en mye større idrett.. kan tjene en del penger på det :)

Men ja nivået i vektløfting er nok en del høyere men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns carl har visst hvor god en er i styrkeløft.. syns han kan satse ett år til.

Og så gi en helomvending og prøve seg på olympisk vektløfting ^^ Han har styrkepotensiale til å bli i verdenstoppen.. Og det er jo en mye større idrett.. kan tjene en del penger på det :)

Men ja nivået i vektløfting er nok en del høyere men.

Likte kommentaren: Han er så stiv at han ikkje klarer å ta skjorten på seg sjølv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl er ett utrolig talent! Gleder meg til å følge med som årene går.

Blir forøvrig utrolig irritert av de idiotiske utsagnene som popper frem under artikler.. Av og til skinner det så utrolig frem at janteloven fortsatt er her, og ikke minst at folk de tror de vet noe.. som feks "han er så stiv at han ikkje klarer å ta skjorte på seg sjølv", da måtte jeg le litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for det er jo umulig å bli mer bevegelig ;) tøying er umulig det.

Det er det...men uten at jeg er noen ekspert på vektløfting, så tror jeg det er for sent å komme helt i verdenstoppen for han, selv med den enorme styrken han har.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det...men uten at jeg er noen ekspert på vektløfting, så tror jeg det er for sent å komme helt i verdenstoppen for han, selv med den enorme styrken han har.....:)

det er mulig :/ hm.. men trur ikke noen med så stor talent som CYC har prøvd å begynne med vektløfting så seint.

så kan være en mulighet. Trur det hadde vært bra for han å satset på det 1 år uansett. ville ikke tapt seg noe særlig i lengden å gjøre det ett år for å se hvor god han kan bli i det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aah DEILIG.. det var den beste NSM noensinne!

og jeg var der å så det live :D utrolig profiler som var med da, og arild var det up and coming monsteret.. samt cyc på 17 som bare visste enormt potensiale.

husker mange i etterkant snakket om "han derre 17 åringen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...