Gå til innhold

Lettvinn mat/drikke rett etter trening, hjelp!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for mange gode forslag :)

Har dere forslag til hva som kan spises før trening? Jeg drar rett fra jobb til trening, så har ikke mulighet til og lage noe måltid. Jeg drikker en smoothie i dag fordi det er det jeg har tilgang på i dag. Holder det? Jeg trener styrke for det meste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode forslag :)

Har dere forslag til hva som kan spises før trening? Jeg drar rett fra jobb til trening, så har ikke mulighet til og lage noe måltid. Jeg drikker en smoothie i dag fordi det er det jeg har tilgang på i dag. Holder det? Jeg trener styrke for det meste. :)

Føles det bra er det somregel bra :) Jeg må spise rett før jeg trener, men vet mange som må vente ett par timer etter de har spist før de trener. Så er nok ganske individuellt hva som fungerer best. Men liker å fylle på litt karbo rett før trening, som f.eks frukt for å få opp energien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det bra er det somregel bra :) Jeg må spise rett før jeg trener, men vet mange som må vente ett par timer etter de har spist før de trener. Så er nok ganske individuellt hva som fungerer best. Men liker å fylle på litt karbo rett før trening, som f.eks frukt for å få opp energien :)

Så flott, da fikk jeg svar på det :) Jeg er nok en av de som ikke kan spise rett før trening, så da er nok en smoothie som ikke er så mektig et bra valg for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 scoops whey-100

1-2 scoops havregryn

0.5L h-melk

Madness

Jeg har ikke begynt med proteinpulver eller andre kosttilskudd. Jeg har just begynt og trene styrke, men er det lurt og tilføre proteiner og kreatin osv med en gang, eller burde jeg vente litt med dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt med proteinpulver eller andre kosttilskudd. Jeg har just begynt og trene styrke, men er det lurt og tilføre proteiner og kreatin osv med en gang, eller burde jeg vente litt med dette? :)

Kommer ann på hva du trener, men proteiner og karbohydrater har vel aldri skada noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har vurdert og begynne med PWO, kreatinpulver (aminosyrer) og proteinpulver, men er en del og velge mellom så er vanskelig og vite hva jeg burde kjøpe. Jeg har prøvd Craze en gang og jeg følte den hjalp, men forstår det som at det ikke er og få tak i i Norge. Har dere forslag til hva jeg burde kjøpe av de forskljellige kosttilskuddene, merke, osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...