Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey! Er 1,72, veier ca 80kg og personelig rekord er 1 repitisjon med 140kg i knebøy og 2 repitisjoner med 160kg i markløft. Testet meg også med hvor mange jeg tok med 60kg og tok 61 repitisjoner i knebøy?

Hvordan er dette i forhold til andre på min størelse?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26604-kneb%C3%B8y-og-markl%C3%B8ft-rm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt ann på hvem du sammenligner deg med. Sammenligner du deg med din average joe på treningssenteret er du nok råsterk. I forhold til styrkeløftere i samme klasse, er du nok ikke så sterk.

Uansett, ikke sammenlign deg med andre, det kommer lite godt ut av det. :)

Kommer helt ann på hvem du sammenligner deg med. Sammenligner du deg med din average joe på treningssenteret er du nok råsterk. I forhold til styrkeløftere i samme klasse, er du nok ikke så sterk.

Uansett, ikke sammenlign deg med andre, det kommer lite godt ut av det. :)

Haha, ja. Marte Elverum veier vel rundt 70-72kg og tar 230?kg i mark, 210-212kg i bøy og 120 i benk? mente jeg leste dette et sted.

Så da er du veldig svak ift styrkeløftere, men råsterk ift en normal nisse på et Elixia senter :-)

Jeg hadde ihvertfall vært stolt over å løfte så bra som du gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...