Gå til innhold

Musikk på trening


Tom Rune

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Haha, gøns knaller til med black + death metal! Jeg har aldri kicka på death metal, og bare bittelitt black metal. Meshuggah funker veldig bra når man trenger litt ekstra giv. Meshuggah = PWO.

Vanligvis liker jeg aggro vokal når jeg trener, men denne korten snutten av Black Tusk er fet. Akkurat passe lang nok til å gjøre unna et sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, gøns knaller til med black + death metal! Jeg har aldri kicka på death metal, og bare bittelitt black metal. Meshuggah funker veldig bra når man trenger litt ekstra giv. Meshuggah = PWO.

Vanligvis liker jeg aggro vokal når jeg trener, men denne korten snutten av Black Tusk er fet. Akkurat passe lang nok til å gjøre unna et sett.

Fet låt! Hører på det meste i alle sjangre, og også i metalsjangeren. Går for det meste i metal og hiphop på trening :) Fins mye bra der ute! Og ja, Meshuggah er the ballz. Digger riffene og taktskiftene dems. De vet å bruke seks-strengeren for det den er verdt!

No' aggro hiphop er heller ikke å forakte. Liker å pumpe biceps til denne:headphone: :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...