Gå til innhold

Ned 5 kg til jul


lisasive

Anbefalte innlegg

Er det noen muligheter til det uten å måtte entre vektrommet? Hjemmeøvelser. Hva som helst man kan gjøre hjemme ellernoe.. Iallefall til begynnamed

Til å begynne med kan du gjøre litt styrkeøvelser hjemme ja, det vil garantert hjelpe deg med å føle deg litt mer selvsikker den dagen du entrer vektrommet:)

For eksemepl:

Knebøy med en sekk på ryggen med masse vannflasker i

Gående utfall

Hip trust

Pushups

Omvendt pushups( funker fint i noen trapper)

Men husk at det jeg sa over fortsatt gjelder, og denne typen trening vil bare få deg et lite stykke på vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva den gjengse meningen er om Jillian Michaels programmer her inne på "bloggen", men jeg kom meg i hvert fall ned 10 kilo og maaange centimeter på tre måneder ved å spise godt og følge disse programmene her:

http://www.youtube.com/watch?v=x9avonsRVok

I tillegg gikk jeg jo de vanlige turene med bikkja, og sykla i ny og ne (langs gangveien, og ikke noe intervallgreier).

Med "spise godt" mener jeg for øvrig ikke noe voldsomme lavkalori greier. Jeg spiste når jeg var sulten og stoppa da jeg var mett (hadde god nytte av periodisk faste). Spiste myyye kylling, egg, salat og grønnsaker. Frukt og mager kesam var nammmm!

Alt du trenger er noen OK manualer ( kan også bruke flasker fylt med vann), og gjerne ei yogamatte. Du kan jo gjøre øvelsene tyngre med å øke belastningen om ting blir for lett etterhvert.

Jeg ser på før og etter bildene mine, og ser jeg fikk bedre holdning og ble noe mer markert (og jeg var godt polstret).

Men når det er sagt er jeg helfrelst på styrketrening nå, og vil virkelig anbefalle å prøve det om du har mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over her. Jeg er nesten 10 kg tyngre enn min gamle "trivselsvekt", men har aldri hvert mer fornøyd med kroppen. Jeg gikk på gruppetimer (mye bodypump og lignende "styrke"timer) i 6 år(!) ca 5 dager i uka, året rundt. Viste vekta over 60kg var jeg raskt ned i vekt med mer trening/ kcal.underskudd.

Jeg begynte å trene tung styrketrening 3x i uka, bestemte meg for å drite i vekta en periode, og jeg fikk veldig gode resultater utseendemessig etter bare noen mnd. Vekta er som sagt nesten ti kg høyere, men jeg bruker de samme buksene og folk har spurt om jeg har gått ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...