Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på XXL Lade i går og kjøpte en boks med Hi-pure Creatine. Kom en ansatt og snakket med meg imens jeg stod og studerte de forskjellige kosttilskuddene. Han virket som en verdensmester på feltet. I følge han så var kreatin akkurat det samme som druesukker og at det var viktig med en cardio-øt etter inntak av kreatin for å ikke legg på seg. Ellers så mente han at det var et restitusjonsprodukt og ikke hjalp noe på styrke. Er dette riktig eller er han helt på jordet?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25836-misvisende-informasjon-om-kreatin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på XXL Lade i går og kjøpte en boks med Hi-pure Creatine. Kom en ansatt og snakket med meg imens jeg stod og studerte de forskjellige kosttilskuddene. Han virket som en verdensmester på feltet. I følge han så var kreatin akkurat det samme som druesukker og at det var viktig med en cardio-øt etter inntak av kreatin for å ikke legg på seg. Ellers så mente han at det var et restitusjonsprodukt og ikke hjalp noe på styrke. Er dette riktig eller er han helt på jordet?

Han er helt på jordet

Annonse

Og evt hvor lenge på kuren? Kan det være kick i de første ukene(si 3) også forsvinne?

Dask meg om jeg tar feil, men jeg trodde man skulle holde det gående på kreatin, så holder effekten seg så lenge du popper pillene?

Dask meg om jeg tar feil, men jeg trodde man skulle holde det gående på kreatin, så holder effekten seg så lenge du popper pillene?

Den jeg har har en loadingfase på 5 dager, en vedlikeholdsfase på 65, og den tredje fasen er pause på 30 dager

Effekten forsvinner ikke etterhvert nei! Har selv tatt det jevnt og trutt i snart 1år uten pause!:)

EDIT: Det tar opptil 3 uker før man har fyllt opp kreatinlagrene i kroppen og effekten er 100%

Så bra!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...