Gå til innhold

Litt noia i benpress maskin....


Joachim83

Anbefalte innlegg

En av favoritt øvelsene mine for ben, er benpress i maskin...Men så kommer det til pausene mellom settene hvor alt blir ganske så ubehagelig. For alt av vekter er fortsatt på, å jeg ser for meg at et eller annet i sikkerheten kommer til å svikte mens bena får seg en hvil, å så vil tyngdekraften suge vektene til seg, å klippe av meg bena lett som bare det :p Jeg tar jo selvfølgelig pausene, men med en viss uro...Jeg er FULLSTENDIG klar over at dette er irrasjonelt :rolleyes: men det skjer hver eneste gang like så...Så er det noen andre urolige benpress sjeler der ute? :D

[ATTACH]123556[/ATTACH]

post-30400-14440961052795_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo da, det er div sikkerhets greier der, selv om man hadde fått seg en skikkelig støyt hvis den hadde smelt ned...har vurdert å reise meg opp mellom setta, men prøver å trene intensivt, så jeg gidder ikke å fly opp å ned som en apekatt eller :whistle: men dette er som sagt noe som sitter mellom øra, så jeg får vel bare tvinge hue til å bli med på pausen....men godt å lese at jeg ikke er den eneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å spre uhygge her :devil: , men en kompis dro faktisk av alle muskelfestene til lårmusklene i venstre ben i en slik maskin,

Han lasta opp mellom 3-400kg på racket og presset på, skjøv opp til topps, for så å skulle til å senke vekta ned igjen, da sviktet låsen til ryggplata og den ble skjøvet til bunns, vekta kom som en torpedo og da røk alt som var av muskelfester i ene låret.

Ble sykemeldt i 3-4 måneder etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beinpressmaskina på Mudo Oppegård gir meg maks noja.

Den på Elixia hadde helstøpte "stoppere" i selve skinna på begge sider i tillegg til de røra som du vrir for å låse opp. Det var flere stoppere i bunn også, akkurat slik at du kan komme deg ut om ting går til helvete. På Mudo? Kun 3 hakk på hver side av de røra du vrir på. Jeg mener, om de gir etter, så er du såååååååååååååååå royally fucked. Royale with Cheese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...