Gå til innhold

Billige nøtter


Pangaea

Anbefalte innlegg

Sliter ofte med å få i meg nok mat for å ligge 500 kalorier i overskudd, så derfor prøver jeg å spise litt nøtter innimellom. Dessverre er det svindyrt å kjøpe på butikken, hvertfall om jeg skal ha typene uten den vilt usunne palmeoljen. Nøttefabrikken har gode produkter, men fy flate for en pris! Hvor kjøper dere gode og billige nøtter? Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kikka i den lokale utenlandsbutikken her hvor jeg bor, når jeg kjøpte 5kg med ris for noen uker tilbake (halvparten borte alt! :D), men de hadde fint lite av nøtter. Skal stikke bort og se etter gode funn der igjen, men spørs om ikke jeg må lenger av gårde :|

Hm, rart du ikke fant det om du bor i Oslo! Men vil tro det er flust av utenlandsbutikker der, og det er nok noen som har det:)

Bergen vet jeg ikke, men søkte det opp og fant ut at det skal ligge en ved en togstasjon - Marken?

Og en på ''vektertorget'' :p

Du kjenner sikkert igjen stedene du som bor der!

Er det noen gode "utenlandsbutikker" i Bergen som noen kan anbefale? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger en sjappe på kirkeristen/karl johan(rett ovenfor Burger King og Panduro). De selger STORE poser med mange ulike nøtter, og prisene er upåklagelige. Verdt å sjekke ut :)

Må se om jeg klarer å lokalisere denne da - det er litt langt bort til Grønland.

Var innom den lokale butikken idag, og de hadde noen poser med nøtter, men prisene var omtrent det samme som i "vanlige" butikker. Samme med frukt og grønnsaker egentlig. 39,90/kg for paprika osv. Må nok lenger av gårde ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken FitFish nevner er helt awesome! Har en far som er altfor glad i nøtter og jeg har kjøpt nøtter fra denne butikken i årevis. Kvaliteten er super, har også masse tørket frukt ++++. Nøtter på innvandrerbutikker er kanskje noe billigere men pga kvaliteten syns jeg at det ikke er verdt det.

http://carlheftye.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mandler? får vel de ned i 29 eller 39kr kiloen på vanlige butikker (løsvekt vel og merke)

500 kcal vil tilsvare 3-4 kroner om dagen.

Vil du ha de litt mer spennende kan du jo lage brente mandler, ristede mandler med salt, mandler med sjokoladetrekk, blande mandler sammen med annen mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikken FitFish nevner er helt awesome! Har en far som er altfor glad i nøtter og jeg har kjøpt nøtter fra denne butikken i årevis. Kvaliteten er super, har også masse tørket frukt ++++. Nøtter på innvandrerbutikker er kanskje noe billigere men pga kvaliteten syns jeg at det ikke er verdt det.

http://carlheftye.no/

Husker du priser her på cashew eller lignende? Den butikken må uansett sjekkes ut. Skal se om jeg får tid i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en sjappe på kirkeristen/karl johan(rett ovenfor Burger King og Panduro). De selger STORE poser med mange ulike nøtter, og prisene er upåklagelige. Verdt å sjekke ut :)

Butikken FitFish nevner er helt awesome! Har en far som er altfor glad i nøtter og jeg har kjøpt nøtter fra denne butikken i årevis. Kvaliteten er super, har også masse tørket frukt ++++. Nøtter på innvandrerbutikker er kanskje noe billigere men pga kvaliteten syns jeg at det ikke er verdt det.

http://carlheftye.no/

Stakk innom denne sjappa idag...

post-29335-1444096085236_thumb.jpg

...og kjøpte ca 4 kg med nøtter og diverse :D

Billig var det ikke, måtte ut med 315 kroner, men det burde vertfall holde noen dager :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...