Gå til innhold

Hetetokter


miaheart

Anbefalte innlegg

Hei, i dag morges opplevde jeg noe som ligner hetetokt. Jeg våknet uten dyne i et iskaldt rom, men var ubehagelig varm og svett. Er dette vanlig? Er hormonene mine ute å kjøre? Eller er det bare kroppen sin måte å stabilisere seg på nå som vekten min nærmer seg mer normalen? Fryser ikke lenger like mye som før heller. :) Tenkte jeg skulle høre med legen når jeg skal dit igjen, men kan jo spørre her også om noen har opplevd lignende ting.

[ATTACH]122054[/ATTACH]

post-2337-14440959355228_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, i dag morges opplevde jeg noe som ligner hetetokt. Jeg våknet uten dyne i et iskaldt rom, men var ubehagelig varm og svett. Er dette vanlig? Er hormonene mine ute å kjøre? Eller er det bare kroppen sin måte å stabilisere seg på nå som vekten min nærmer seg mer normalen? Fryser ikke lenger like mye som før heller. :) Tenkte jeg skulle høre med legen når jeg skal dit igjen, men kan jo spørre her også om noen har opplevd lignende ting.

[ATTACH]122054[/ATTACH]

Helt normalt! Det er bare stabiliseringsfasen som du sier. Går over om ikke lenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, been there....... Noen netter fryser jeg meg halvt til døde, mens andre netter våkner jeg i atlanterhavet.... (okei,æsj det hørtes ekkelt ut og var smålig overdrevent) Men jo, kroppen reagerer på det økte matinntaket og etter lang tid med nedprioritert temperaturregulering blir nok kroppen litt småforvirret over at den plutselig har energi til å varme litt og:) Tror uansett ikke det er noe å bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant, jeg har og opplevd dette i perioder! Forrige uke hadde jeg høyere inntak, type vedlikehold pluss 500 samtidig som jeg hadde et lengre spisevindu og jeg har hatt flere kvelder/netter der jeg har vært veldig varm. Skal forsøke å holde øye med sammenhengen! Har ikke tenkt på dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt :) Hadde det slik selv når jeg begynte å komme opp til normalvekt. Husker jeg ble redd for tidlig overgangsalder siden mensen ikke var noen plass å se og jeg svettet som en gris hver natt :p Ta det som et positivt tegn du :D

Haha, ja, nettopp derfor jeg begynte å lure! Ja, får gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...