Gå til innhold

Vippeextensions


wombat

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her inne som har det? Isåfall...:

1. Jeg tok igår sånn kl 14-ish - er fortsatt rød i øynene? Er det feil?

2. Det er jævlig sårt noen steder når jeg er borti de? Er det feil?

3. Går det an å ta de av? Isåfall: Uten å ødelegge sine egne vipper?

(Når jeg tok de svidde det helt SINNSVAKT i øynene og det tok sånn 25 minutter før jeg greide å ha de åpen etter jeg var ferdig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt vippeextensions mange mange ganger. aldri opplevd noe av det du har opplevd.. Så høres ut som noen som ikke er flinke som har gjort dette, eller du ikke tåler limen.. Finnes mange forskjellige limsorter så.. Jeg tok av vippene og mine var ikke ødelagt.. Aldri blitt rød i øynene heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber selv med vippeextensions, og dette er enten dårlig/uhygienisk montert eller du har en allergisk reaksjon mot limet. Du kan fjerne de selv ved og legge 2 pads med olje på øynene og la det virke 10min så kan du forsiktig gre de av. kommer ikke alt i første omgang, repeter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! :( Nå skremmer dere meg bare...

Var innom der jeg tok de, og de påstod at det IKKE GIKK an å reagere på limen eller bli rød i øynene så det måtte være en annen grunn.

De er ikke så såre nå da, eller, var litt ubehagelig å dusje med de på (ekkelt å åpne øynene), men vurderer å gå å fjerne de på mandag.

(PS: Siden jeg uansett ser ut som en dragqueen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber selv med vippeextensions, og dette er enten dårlig/uhygienisk montert eller du har en allergisk reaksjon mot limet. Du kan fjerne de selv ved og legge 2 pads med olje på øynene og la det virke 10min så kan du forsiktig gre de av. kommer ikke alt i første omgang, repeter. :)

De som jobbet der jeg var så man måtte gjøre det der :o

De hadde en eller annen pasta eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar litt tid til å bli vant med de. Ikke gni deg i øynene slik som du kan gjøre uten extensions. Men sårt og rødt synes jeg også høres ut som en allergisk reaksjon og det er jo ikke uvanlig spesielt hvis det er andre ting du også reagerer allergisk på. Håper det løser seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! :( Nå skremmer dere meg bare...

Var innom der jeg tok de, og de påstod at det IKKE GIKK an å reagere på limen eller bli rød i øynene så det måtte være en annen grunn - fail: har aldri vært rød i øynene annet enn når jeg har hatt øyebetennelse i hele mitt liv (en gang) og det har jeg ikke nå.

De er ikke så såre nå da, eller, var litt ubehagelig å dusje med de på (ekkelt å åpne øynene), men vurderer å gå å fjerne de på mandag.

(PS: Siden jeg uansett ser ut som en dragqueen...)

Ta bilder og krev pengene tilbake!!

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/linda-skulle-bare-faa-satt-paa-oeyevipper-3731788.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar litt tid til å bli vant med de. Ikke gni deg i øynene slik som du kan gjøre uten extensions. Men sårt og rødt synes jeg også høres ut som en allergisk reaksjon og det er jo ikke uvanlig spesielt hvis det er andre ting du også reagerer allergisk på. Håper det løser seg! :)

De sa på salongen at det ikke var vippene jeg reagerte på pga da ville øynene vært hovne eller røde også (øyelokkene) f.eks. Øyevippene er jo ikke inne på selve øyet, men jeg vet ikke, antok vel at det hadde drysset lim i øyet eller at det var teipen de brukte for å skille vippene som hadde laget "sår" i øyet. Men men, det er mye bedre idag da. Nesten ikke rødt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! Hva slags sted er dette? ..ikke si du tok et jallasted bare fordi det var "billig"?

Jeg tar på ChillSpa ved Alexander Kiellands plass og har hatt vippextension siden juli - vært 100% fornøyd siden - aldri noen problemer! :)

Nei, det var dyrere enn mange andre steder. Tok der jeg tok fordi kjæresten kjøpt gavekort til meg derfra. :)

Mange som er fornøyd med det stedet hvor jeg tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var dyrere enn mange andre steder. Tok der jeg tok fordi kjæresten kjøpt gavekort til meg derfra. :)

Mange som er fornøyd med det stedet hvor jeg tok.

Hva betalte du, 2k?

Anyroad - virker som om du ikke har problemer med verken vippene eller limet lenger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...