Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt håndleddstøtte til løfting?


Sknerten

Anbefalte innlegg

Hei.

Kan noen hjelpe meg hvor jeg kan få kjøpt håndleddstøtte til løfting av benk, skulderpress med mer?

Sånn du putter tommelen i og snurrer rundt håndleddet stramt?

Jeg trenger også reimer til å løfte markløft osv..

hvilken nettbutikk er bra og hvilke typer er bra og kjøpe? Noen som har noen tips? linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja for nå ble jeg veldig usikker.. Det er jo så veldig mange typer og det er alltid vanskelig velge uten å ha prøvd da

Når det gjelder løftereimer så er det jo om det skal være skinn eller bomull/neopren..??

Når det gjelder håndleddstøtta så er det vanskelig vite hvor stive de skal være..

Er det denne du har eller er denne bra?

9983-015r_1.png

TITAN Max RPM Wristwraps, 50 cm

TITAN maxRPM Wrist Wraps er det seneste tilskuddet i TITAN-serien. Stilig håndleddsbind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja for nå ble jeg veldig usikker.. Det er jo så veldig mange typer og det er alltid vanskelig velge uten å ha prøvd da

Når det gjelder løftereimer så er det jo om det skal være skinn eller bomull/neopren..??

Når det gjelder håndleddstøtta så er det vanskelig vite hvor stive de skal være..

Er det denne du har eller er denne bra?

9983-015r_1.png

TITAN Max RPM Wristwraps, 50 cm

TITAN maxRPM Wrist Wraps er det seneste tilskuddet i TITAN-serien. Stilig håndleddsbind!

Titan THP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titan Max RPM er veldig stive håndleddstøtte Dersom du ikke vil bestille fra utland kan du kjøpe Gasp Branch Warren håndleddstøtte, de er ikke fult så stive, men lang mer behagelig og fungerer mer enn bra nok til det fleste. Jeg har både Max RPM og Branch Warren, førstnevnte bruker jeg bare på tunge vekter med skjorte i benk, mens Branch Warren modellen bruker jeg på alt annet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...