Gå til innhold

noen tips vedrørende farging av hår hjemme?


Tine

Anbefalte innlegg

kanskje ikke rette plassen..mene jeg tar nå sjansen jeg ;)

Jeg lurer på om noen her har tatt etterveksten selv hjemme?? jeg har alltid hatt hjelp til å ta den..men nå som jeg er flyttet lar det seg ikke gjøre...nå er jeg litt desperat.. frisør ikke alternativ akkurat nå..

lurer på om jeg tørr hehe.... man ser jo liksom ikke bak i hodet??:lol: noen tips kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Siden du har mørkt hår er det null problem at det kommer i hele håret, da får du jo frisket opp fargen samtidig;)

Kjøp et par av de nye fargene til schwarzkopf, de på krukke. Fargen blir ikke noe mørkere enn ett visst punkt uansett, så bare la det virke ut virketiden minst på hele håret!

De i krukke er ferdigblandet og det er bare å smøre det i håret som når du har i shampoo. Dette blir også lettere om du fukter håret først (lettere å få i hele håret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

For det første, kjøp en sånn pensel-ting som frisører bruker til å påføre farge med. Koster kun noen få kroner på ebay, og er gull verdt. Så begynner du der du har skillen, og legger først fargen der samt rundt hele hårfestet. Så lager du ny skill atmed skillen med den spisse enden av penselen og legger fargen der. Fortsett sånn over hele toppen og sidene av hodet. Gjør så mye du kan bak også, men ingen ser dersom du har ettervekst under topplagene på håret. Det viktigeste er at du får ordnet det som er synlig, så kan du heller få hjelp til resten når du har noen tilgjengelig :)

Dersom du farger, og ikke bleker så er det bare å kjøre på å massere farge inn i bakhodet. Det blir bra. Dersom du bleker sånn som meg så pleier jeg å gjøre så mye som jeg kan bak, og får min mor til å ta det jeg ikke har klart selv når jeg drar på besøk. (De bor 3-4 timer vekke) Håret mitt ser nybleket ut selv om jeg ikke klarer å ta bakhodet selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...