Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

160kg :) Vet at det er mange som løfter mer en det, men med tanke på at jeg kun har trent tung styrke i ett år er jeg ganske fornøyd :D

160 er ein finfin vekt. Alle menn klarer den vekta, men det er ikkje alle hankjønn som gjer det.

Annonse

1. Bli sterkere fysisk og psykisk

2. Fylle hverdagen med noe som er meningsfullt for meg.

3. Mestringsfølelse.

4. Alenetid - Boost-musikk på begge ørene gjennom økten, så har jeg det dritbra. Unngår å trene med venner faktisk.

5. Se bra ut.

6. Mer søvn og bedre apetitt.

Det å hele tiden få høre at jeg var altfor tynn da jeg var yngre bidrar til en viss glede og tilfredsstillelse når ting glir bedre på trening nå. Er herlig å møte dem igjen og se hvem som "vant" til slutt :) Det å være tynn var hovedgrunnen til at jeg startet hvertfall. Nå er det jo bare gøy å se hvor langt man kan ta det, fantastisk følelse å kjenne utviklingen og hvor bra man føler seg når man har fått en god styrkeøkt!

Jeg begynte å trene pga yrket mitt (innen helse), og styrke i kroppen er av det viktigste for å unngå belastningsskader. Nå gjør jeg det også fordi jeg føler hverdagen min blir mer strukturert; jeg må gjøre lekser nå, for etterpå skal jeg trene, jeg kan ikke legge meg på sofaen nå. Trening har altså bare vært positivt for meg som student :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...