Gå til innhold

Cathrind

Medlemmer
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Beklager! Det skal naturligvis ikke skje igjen. Ble litt for engasjert her.
  2. Oi.. Tittelen til denne tråden virket jo innbydende.. men så begynte jeg å lese innholdet. Tragisk at denne ikke blir stengt, eller moderert av admin! Jeg foreslår at folk som ønsker å diskutere seriøst med mennesker om dette temaet registrerer seg hos MyRevolution-forumet. Der har jeg aldri opplevd noe så FLAUT som dette her. Er det opprettet en ny tråd hvor folk faktisk har svart seriøst på dette? Hadde jo vært spennende å delt samt lest deres erfaringer mot scenen
  3. Kult at du tenker å stille internasjonalt hvem coacher deg mot det målet? Har du stilt før eller?
  4. Hehe ja iHerb <3 Nei det er helt sant, men så gikk jeg kanskje utifra at utgangspunktet var basert på Toro, maccern og sjokkis everyday.. Noe som neppe er tilfelle til denne dama Selkritikk taken
  5. Nei altså, kostholdet utgjør ganske mye av det resultatet du får av trening. Å ha en kropp som craver sukker og junk er kanskje litt slitsomt når man prøver å få best mulig resultater av treningen? Kall det gjerne ovefladisk, men tror ikke det Toro som har æren for at veltrente sunne damer ser ut som dem gjør!
  6. Hehe ja eller det finnes jo mindre grep hvis man bare vil stramme stumpen litt. Da ville jeg gått for Knebøy, Utfall, Hip trust- Ja øvelser som tar på rumpa. Bare google navnene så finner du videoer sånn at du kan prøve hjemmefra 2-splitt er bare en måte å dele opp kroppen på i et treningsprogram. For eksempel så kan en 2-splitt være: dag 1: underkropp dag 2: overkropp
  7. Spiser den helst bare sammen med en skyr og noe bær. Men du vet at CC kan fryses?? For det går fint det! Hvis ikke kan du jo lage en monster-omelett med masse CC i. Veldig godt
  8. Njæ.. Begynn med basic stuff. Kosthold! Kutt ut sukker, salt og halvfabrikata. Spis rent og sunt Kanskje du liker morgenkardio? 40 minutter rask ganske før frokost Og kanskje det viktigste.. Steinhard styrketrening. Start med baseøvelser som tar på store muskelgrupper. Markøft Beinpress Chins Dips Knebøy Jeg har kjørt helkroppsprogram med baseøvelser 2-3 ganger i uka og supplert med kardio (morgenkardio feks) og det funker bra. Etterhvert kan du jo avansere til en 2-splitt. Høres dette gresk ut anbefaler jeg deg å starte med en PT der hvor du trener eller eventuelt på ne
  9. Åhhh Pestokylling! MÅ prøves... IDAG!! Takk for tips
×
×
  • Opprett ny...