Gå til innhold

Bildet som viser at Layne Norton boler


Erich

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

layne skal ha slettet bildet kort etter at han lastet det opp på instragram en annen person skal ha lastet det opp igjen og slettet det etter kort tid virker veldig mistenksomt om det skulle bare være en sprøyte.

det er riktig litt feilformulert av meg men hvordan layne reagerer med bildet virker veldig mistenksomt

dette er kanskje ikke bevis men det virker veldig mistenksomt mot layne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg har noen spesiell interesse av internettdramaet deres, men når man har små barn (som han også har) så gir man ofte vitaminer i sånne sprøyter som Camilla viste.

"Vitmainer" ja.. Hu viste masse sprøyter som viser at hun bruker dem til ulovlige ting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at det alltid er de som driver fitnessbloggen som kommer å må beskytte noen som de har mange artikler fra eller generelt skriver mye om og som helt tydelig bruker AAS.(ja det er dobbelmoral fra en helt annen verden) Folk idag er så insane blinde.. Simeon panda, Greg plitt eller andre kjente "naturlige" fitness folk som skriver at de er 100% rein er latterlig.. men folk blir jo gærne å skryter de til tusen å er helt enige i at de er naturlige, bare proteintilskuddene og de andre kosttilskuddene som de tilfeldigvis promoterer som har hjulpet dem ;). Den godt trente mannen i gata har med stor sannsynlighet kommet dit med steroider. Det er fryktelig mer utbredt enn folk gidder å innse. Men å i det hele tatt undre på om noen som konkurerer i bodybuilding og ikke minst har vunnet er jo bare helt naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en eneste stor konspirasjon Sickalicious. :facepalm: Vet ikke hvorfor jeg gadd å melde meg inn i denne diskusjonen i det heletatt. Jeg kunne forøvrig ikke brydd meg mindre om å beskytte han eller noen andre YouTube-helter, men syntes det var en grei ting å tilføye "diskusjonen".

Han har kommentert det på Twitter, for de som har noen interesse av det: https://twitter.com/BioLayne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å understreke Sickalicious, mitt innlegg var kun for å illustrere at det er ikke slik man dømmer noen. Men som jeg også poengterte er det høyst suspekt. Men det er da INGEN som har forsvart det her inne, annet en å påpeke at det finnes muligheter for at dette ikke er som det ser ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...