Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ashley-Kaltwasser-rebodybuilding(11).jpgWoman-Bodybuilder1-202x300.jpg

Dette er muligens et veldig dumt spørsmål, men jeg spør allikevel. Handler dette om genetikk eller trener de helt forskjellig styrketrening? Synes hun på det første bildet ser fantastisk ut. Har ingenting imot kroppen til hun på bilde nr 2, men det er litt i drøyeste laget for meg. Så jeg lurer rett og slett på om det gjør det samme eller ikke, siden de er begge veltrente fitnessjenter på en helt forskjellig måte :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24599-hva-er-forskjellen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de gjør ikke det samme.

De stille i helt forskjellige klasser, og har derav fokuset på helt forskjellige ting.

Personlig er jeg ikke fan av noen av disse, men det handler om den absurd lave fettprosenten og det jeg personlig ser på som en ufarliggjøring av spiseforstyrrelser (det første bildet... ortoreksi/anoreksi+muskler)

Meen, ja... Øvelsene er i hovedsak det samme, men på det andre bildet så er målet en helt annen fysikk enn i det første bildet.

(og da har man også et kosttilskudd som ingen innrømmer å få i seg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...